۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
صدیقی:

ریشه فتنه‌گران را با دعا در جمکران خشک کنید

امام جمعه موقت تهران گفت: فتنه‌گران به دنبال ایجاد مجلس ضد امام زمان(ع) هستند و ریشه فتنه‌گر را باید در مسجد جمکران با توسل به حضرت مهدی (عج) خشک کنیم.
کد خبر : ۲۷۰۶۴۳
صدیقی: ریشه فتنه‌گران را با دعا در جمکران خشک کنیدصراط: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امشب در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه امید به خدای متعال جزو وظایف واجب بشر است، اظهار کرد: یأس از رحمت پروردگار متعال جزو گناهان کبیره و حتی می‌توان گفت از تمام گناهان بدتر است.

وی ادامه داد: شیطان، ملعون ابد است و دائماً لعن خدا شامل این موجود شرور و خطرناک می‌شود. شیطان در تمام گناهانی که در عالم رخ می‌دهد سهم دارد اما بدترین گناه شیطان ناامیدی او از رحمت خدا است، چراکه راه بازگشت به روی او بسته شده و از رحمت خدا مأیوس شده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حضرت نوح 950 سال امت خود را به سوی خداوند متعال دعوت و شبانه‌روز برای هدایت آنها تلاش کرد، اضافه کرد: آنها هم لجاجت و تمرد کردند و نوح پیامبر را آزار و اذیت دادند و پس از اینکه آن امت در امتحانات مختلف مردود شدند مورد نفرین حضرت نوح قرار گرفتند و عذاب الهی شامل حالشان شد.

آیت‌الله صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران قدمگاه امام زمان(ع) است، بیان کرد: گریه‌های حضرت حجت(عج) به این مسجد نورانیتی داده و این مکان مقدس بوی یوسف گمگشته ما را می‌دهد؛ این جمعیت به عشق امام زمان(ع) به جمکران آمده‌اند و اینجا کانون عشق امام زمان(عج) است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما برای یافتن گمشده به این مسجد آمده‌ایم، عنوان کرد: یعقوب نبی 40 سال خبر از یوسف نداشت، اما بعد از چهل سال گریه، ناله، سوز و گذار و مشقت‌هایی که هجران یوسف به یعقوب تحمیل کرده بود به فرزندانش گفت در خانه نمانید و به دنبال یوسف بروید و از عنایت پروردگار ناامید نباشید، چراکه یأس نشانه کفر است و کسی که خدای کریم و رحیم دارد حق یأس و ناامیدی ندارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ما هم برای پیدا کردن یوسف فاطمه به جمکران آمده‌ایم، یادآور شد: ما جز حضرت ولیعصر(عج) صاحب، سرپرست، فریادرس و دادرسی نداریم و آمده‌ایم بگوییم تو امید ما هستی.

آیت‌الله صدیقی متذکر شد: باید برای رفع نگرانی‌های نظام و نگرانی‌های سیاسی در این مکان مقدس دست به دعا برداریم؛ فتنه‌گران به دنبال ایجاد مجلس ضد امام زمان(ع) هستند و ریشه فتنه‌گر را باید در این مسجد با توسل به امام زمان(عج) خشک کنیم.

وی در پایان چنین توضیح داد: دامن امام زمان(ع) را بگیرید و در این مسجد نورانی برای رهبر معظم انقلاب که با اینجا مأنوس هستند دعا کنید که بتواند این کشتی را به ظهور امام زمان(عج) متصل کند.

منبع: فارس