۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

طاهری:می‌خواهندپرسپولیس به هم بریزد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بد است که پرسپولیس آرامش دارد و به این خوبی بازی می‌کند؟ پس چرا می‌خواهند تیم را به هم ‌می‌زنند.
کد خبر : ۲۷۰۷۰۱
صراط:  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بد است که پرسپولیس آرامش دارد و به این خوبی بازی می‌کند؟ پس چرا می‌خواهند تیم را به هم ‌می‌زنند.

در خصوص برگزاری اردوی پرسپولیس در جزیره کیش پس از دیدار با نفت تهران در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: برگزاری اردو در جزیره کیش تمهیداتی می‌خواهد که این تمهیدات را صورت می‌دهیم تا انشاالله این کار انجام شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود چک اسپانسر باشگاه پرسپولیس نقد نشده و همین مسئله هم باعث برزو مشکلاتی شده است، خاطرنشان کرد: این‌ها شایعه است و من هم باید پاسخ شایعات را بدهم؟ من جواب شایعات را نمی‌دهم. مسلماً همکاری ما و اسپانسر روی روال و تعاملات انجام می‌شود و به این صورت اقداماتی صورت می‌گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر حرف و خبری باشد خود ما آن را اعلام می‌کنیم. برخی از اقدامات و حرف‌ها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. این حرف‌ها باعث می‌شود هوادار هم فکر کند از فردا پرسپولیس دوباره مشکل دارد. بد است که پرسپولیس آرامش دارد و به این خوبی بازی می‌کند؟ پس چرا می‌خواهند تیم را به هم بریزند.

طاهری در مورد آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه هم گفت: هنوز این پرونده تمام نشده است و ما منتظر هستیم. حکمی به دست ما رسیده که در آن ذکر شده مبلغی به عنوان قرارداد مانوئل ژوزه و دستیارانش به علاوه بحث جریمه باید پرداخت کنیم. متأسفانه مبلغ این حکم هم عدد بزرگی است. 

وی افزود: منتظر هستیم شرح این حکم به دست ما برسد تا ببینیم وضعیت دقیقاً چطور است. بعد از آن روال حقوقی را پیش می‌گیریم. مستندات را از طریق حقوقی و قضایی پیگیری خواهیم کرد و تمام قد از حقوق باشگاه پرسپولیس دفاع می‌کنیم.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز