۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

تماس تلفنی ظریف با لاوروف

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به تماس تلفنی ظریف با لاوروف گفت: ظریف در این تماس ابراز نگرانی کرد که اینگونه رویدادها منجر به تشدید بحران سوریه و ارسال پیام اشتباه به گروه‌های تروریستی شود.
کد خبر : ۲۷۰۷۰۷

صراط: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به تماس تلفنی ظریف با لاوروف گفت: ظریف در این تماس ابراز نگرانی کرد که اینگونه رویدادها منجر به تشدید بحران سوریه و ارسال پیام اشتباه به گروه‌های تروریستی شود.

جابر انصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ضمن اشاره به گفت‌وگوی تلفنی شب گذشته ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با لاوروف وزیر خارجه روسیه در خصوص آخرین تحولات مربوط به سرنگونی جنگنده روسیه، گفت: آقای ظریف ابراز نگرانی کرد که اینگونه رویدادها منجر به تشدید بحران سوریه و ارسال پیام اشتباه به گروه‌های تروریستی شود.

وی رویداد، افزود: این واقعه یکبار دیگر حساسیت شرایط سوریه و تاثیر رویدادهای آن بر صلح و امنیت جهانی و ضرورت مبارزه متحد بین‌المللی علیه تروریسم را نشان داد.

جابر انصاری گفت: موفقیت تلاش‌ها بر علیه تروریسم منوط به وجود اراده و عزم واحد منطقه‌ای و بین‌المللی در رویارویی با تروریسم است. در این شرایط هرگونه اقدامی که موجب افزایش تنش و پیچیده‌تر شدن وضعیت شود علامت نادرستی به تروریست‌ها خواهد بود که تصور کنند هنوز می‌توانند با استفاده از شکاف موجود در دیدگاه‌های طرف‌های موثر به فعالیت‌های تروریستی خود بر علیه مردم سوریه و ملتهای منطقه و جهان ادامه دهند.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط لاوروف ظریف