۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
استعفا به خاطر افشای رسوایی اخلاقی

ارتباط نماینده اسرائیلی با 2 زن +عکس

بعد از افشای رسوایی اخلاقی یکی از نمایندگان کنست از حزب «خانه یهودی»، او وادار به استعفا شد.
کد خبر : ۲۷۰۷۶۴
صراط: بعد از افشای رسوایی اخلاقی «اینون ماگال» یکی از نمایندگان کنست (پارلمان اسرائیل) از حزب «خانه یهودی»، او وادار به استعفا شد.

به گزارش پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، دو زن خبرنگار اسرائیلی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کردند، «ماگال» زمانی که سردبیر پایگاه خبری «واللا» بوده، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. به دنبال شکایت این دو خبرنگار زن،‌ پلیس رژیم صهیونیستی نیز وارد عمل شد تا اتهامات آنها را بررسی کند.

اما اینون ماگال شب گذشته با «نفتالی بنت» رهبر حزب «خانه یهودی» که اکنون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی است، دیدار کرد و بعد از آن اعلام کرد که از سمت خود استعفا می‌دهد.

وی امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: « من در گذشته رفتاری داشتم که نامناسب بود و قطعا برای جایگاه کنونی که اکنون دارم نیز رفتار نامناسبی بوده است. از صمیم قلب از کسانی که آزارشان دادم عذرخواهی می‌کنم و قصد دارم رفتار خود را اصلاح کنم و از سمت خود به عنوان عضو حزب «خانه یهودی» و نماینده پارلمان استعفا می‌دهم».

چند روز پیش نیز یکی دیگر از نمایندگان کنست با نام «اورن هازان» یک نماینده دیگر را به خاطر معلولیت جسمی مورد تمسخر و تحقیر قرار داده بود که با انتقادات شدیدی روبرو شد و حتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز او را شدیدا مورد انتقاد قرار داد.
منبع: فارس