۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

لغو عضویت 2 حزب از جبهه مستقلین

رئیس جدید جبهه متحد مستقلین گفت: لیستی که به عنوان لیست انتخاباتی جبهه متحد مستقلین با سرلیستی علی مطهری در رسانه‌ها انعکاس یافت بدون رایزنی با بقیه احزاب عضو بود.
کد خبر : ۲۷۰۷۶۵

صراط: رئیس جدید جبهه متحد مستقلین گفت: لیستی که به عنوان لیست انتخاباتی جبهه متحد مستقلین با سرلیستی علی مطهری در رسانه‌ها انعکاس یافت بدون رایزنی با بقیه احزاب عضو بود.

علیرضا متانی که دیروز ریاست جبهه متحد مستقلین را به مدت 6 ماه برعهده گرفته است از اخراج رئیس دور پیشین این جبهه یعنی قدرتعلی حشمتیان خبر داد.

وی عضویت حشمتیان با جبهه متحد مستقلین را هماهنگ بودن وی با اصلاح‌طلبان تندرو عنوان کرد و گفت: لیستی که به عنوان لیست انتخاباتی جبهه متحد مستقلین با سرلیستی علی مطهری در رسانه‌ها انعکاس یافت بدون رایزنی با بقیه احزاب عضو بود.

متانی گفت: لیستی که آقای حشمتیان برای جبهه متحد مستقلین ارائه کرده بود لیست اصلاح‌طلبان تندرو بود نه لیست مستقلین ایران، بنابراین ما این لیست را قبول نداریم.

رئیس جبهه متحد مستقلین درباره لغو عضویت اسماعیل ابراهیمی دبیر جبهه متحد مستقلین، گفت: آقای ابراهیمی به دلیل عدم صداقت و شفافیت از این جبهه اخراج شد.

به گزارش فارس، علیرضا متانی، علی فایضی، محمدزارع فومنی، سعید یاری اعضای هیئت رئیسه جدید جبهه متحد مستقلین شدند.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز