۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

سجادی: با کمیته المپیک اختلافی نداریم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود ندارد.
کد خبر : ۲۷۰۷۸۹
 صراط: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود ندارد.

نصرالله سجادی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نخستین همایش ملی ورزش برای همه، درباره این موضوع که گفته می‌شود معرفی نشدن سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو به دلیل اختلاف میان مسئولان کمیته المپیک و وزارت ورزش است، اظهار داشت: این مسئله درست نیست و اصلاً تاکنون کمیته المپیک از ما درباره این موضوع سوالی نپرسیده است و خود کمیته در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره برکناری آرش میراسماعیلی از سمت نایب رئیسی فدراسیون جودو نشستی با محمدعلی رستگار رئیس این فدراسیون داشته‌اید؟ گفت: هنوز این اتفاق رخ نداده است و ان‌شاالله هفته آینده این نشست برگزار می‌شود.

سجادی درباره ارزیابی‌اش از کسب سهمیه های المپیک 2016 ریو از سوی ورزشکاران کشور عنوان کرد: تاکنون سهمیه‌های خوبی به دست آورده‌ایم، البته هنوز هفت ماه دیگر برای کسب سهمیه زمان داریم و دیر نشده است.

وی درباره احتمال نامزدی حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته در انتخابات ریاست این فدراسیون گفت: اینکه سرپرست فدراسیون در انتخابات شرکت کند، مغایر قانون نیست، البته باید دید که وی این کار را انجام می‌دهد یا خیر و سپس در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط سجادی المپیک