۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

پدر "شیشه‌ای" زن و فرزندان خودرا کشت

مرد معتاد به ماده مخدر شیشه، همسر و فرزندان بی‌گناه 20 روزه و 2 ساله خود را به قتل رساند.
کد خبر : ۲۷۰۷۹۱
 صراط: مرد معتاد به ماده مخدر شیشه، همسر و فرزندان بی‌گناه 20 روزه و 2 ساله خود را به قتل رساند.

حدود ساعت 3  بعد از ظهر سه‌شنبه اهالی یک ساختمانی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از استشمام بوی تعفن در یکی از واحدهای ساختمان 4 طبقه‌ای در منطقه نعمت‌آباد خبر دادند که با اعلام این خبر بالافاصله تیمی از مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد نو به محل اعلام این خبر اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در این ساختمان و وارد شدن در واحدی که بوی تعفن از آن به مشام می‌رسید، راز جنایت وحشتناکی فاش شد.

با بررسی‌های اولیه مأموران، مشخص شد جسد زن 20 ساله‌ای داخل چند پتو پیچیده شده است و درون یک کمد قرار دارد و جسد نوزاد بی‌گناه 20 روزه‌ به همراه برادر 2 ساله‌اش نیز در داخل ساک‌های جداگانه قرار گرفته است و حدود 10 روز از وقوع قتل این زن و پسرانش می‌گذرد.

اهالی این ساختمان راز این جنایت را برای مأموران فاش کردند و گفتند: پدر این کودکان بی‌گناه، مصرف‌کننده ماده مخدر "شیشه" است و در روزی که این اتفاق افتاد با داد و فریاد اعلام کرد که زن و بچه‌هایش را کشته است اما به این علت که وی مصرف‌کننده شیشه بود و از این حرف‌ها زیاد می‌زد، به حرف‌های او اعتماد نکردیم.

بعد از اینکه این مرد معتاد این حرف‌ها را زد، اقدام به تخریب در و پنجره‌های یکی از واحدهای ساختمان کرد و بعد از شکایت ساکنان این واحد و حضور مأموران کلانتری وی بازداشت شد؛ پس از کشف اجساد اعضای این خانواده و تشکیل پرونده قتل عمد، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل جنایت حضور یافت و طی بررسی‌های بیشتر طنابی که برای خودکشی آماده شده بود در محل این جنایت کشف شد.

همچنین مشخص شد پرونده متهم به قتل این سه نفر در شعبه یکم بازپرسی دادسرای بعثت قرار دارد و فرد مذکور به بازداشتگاه فشافویه منتقل شده است.

متهم این جنایت پس از حضور در مقابل سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در بازداشتگاه فشافویه لب به اعتراف گشود و درباره انگیزه قتل اعضای خانواده‌اش به بازپرس جنایی تهران گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم، وی و دو پسرم را خفه کردم و جسد آن‌ها را داخل کمد گذاشتم.

این مرد شیطان‌صفت مدعی شد: "در لحظه وقوع این قتل‌ها ماده مخدر شیشه مصرف نکرده بودم."

بعد از اعترافات این فرد، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر از این مرد را صادر کرد و بررسی‌های بیشتر درباره وقوع این جنایت ادامه دارد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط معتاد قتل