۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

دیدار نفت و استقلال به وقت اضافه کشید

دیدار دو تیم استقلال و نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به وقت اضافه کشیده شد.
کد خبر : ۲۷۰۷۹۲
صراط:  دیدار دو تیم استقلال و نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به وقت اضافه کشیده شد.

دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 15:20 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آغاز شده بود، در پایان 90 دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد.

گل استقلال در دقیقه 1+45 توسط مدافع نفت، یعنی محمد دانشگر (گل به خودی) به ثمر رسید. باری نفت هم سعید لطفی در دقیقه 1+90 گلزنی کرد.

در این دیدار استقلالی‌ها با ترکیب مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، بهنام برزای و روزبه چشمی وارد میدان شدند.

وحید شیخ ویسی، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، مهدی شیری، سعید لطفی، وحید حمدی‌نژاد، پیام صادقیان، نانگ، وحید امیری و علی قربانی هم 11 بازیکن اصلی نفت برای این دیدار بودند.

قضاوت این دیدار از سوی دپارتمان داوری به شاهین حاجی‌بابایی سپرده شده است.

نیمه اول
دقیقه 5:
ضربه سجاد شهباززاده داخل محوطه جریمه نفت با فاصله کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 13: یعقوب کریمی ارسال زمینی خطرناکی روی دروزاه نفتی‌ها داشت که هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 20: فرار علی قربانی از تله آفساید مدافعان استقلال و شوت او به سمت دروازه رحمتی موقعیت خوبی برای گلزنی نفتی‌ها بود، اما دروازه‌بان استقلال توپ را به کرنر فرستاد. کرنری که در ادامه چهار کرنر دیگر را هم در پی داشت تا فشار زیادی روی دروازه استقلالی‌ها وارد شود.

دقیقه 23: حمید بوحمدان و یعقوب کریمی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

دقیقه 40: بازی به نسبت دقایق ابتدایی بسیار سرد و کسل کننده دنبال می‌شد. در این بین نزدیک محوطه جریمه استقلال خطایی روی بازیکنان نفت صورت گرفت که پیام صادقیان مستقیم به سمت دروزاه استقلال ضربه زد، اما رحمتی توپ را دفع کرد.

دقیقه 1+45: سانتر ابراهیمی از جناح راست روی دروازه استقلال با ضربه سر دانشگر همراه شد تا مدافع نفت به اشتباه دروازه تیم خودش را باز کند.

نیمه دوم
دقیقه 46:
سجاد شهباززاده در موقیعت بسیار خوبی می‌توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند که وحید شیخ‌ویسی مانع گلزنی او شد.

دقیقه 49: استقلالی‌ها در موقعیتی مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شدند که دروازه‌بان نفت به خوبی ضربه ابراهیمی را مهار کرد.

دقیقه 62: ارسال برزای روز دروازه نفت با ضربه شهباززاده بود که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: حرکت انفرادی پیام صادقیان و ضربه خوبی که این بازیکن به سمت دروازه استقلال زد، با واکنش رحمتی همراه بود تا توپ راهی کرنر شود.

دقیقه 75: عباس بوعذار در ترکیب نفت جای آلویز نانگ را گرفت و سجاد شهباززاده هم در ترکیب استقلال جای خود را به پروپیچ داد.

دقیقه 79: یعقوب کریمی با دریافت کارت زرد دوم از شاهین حاج‌بابایی، استقلال را 10 نفره کرد.

دقیقه 84: بازیکنان نفت پس از 10 نفره شدن استقلال چند فشار را روی دروازه این تیم بیشتر کردند، اما حملات آنها نیمه کاره باقی ماند.

دقیقه 89: استقلالی‌ها روی ضد حملات فرصت باز کردن دوباره دروازه نفت را داشت، اما این کار به انجام نرسید.

دقیقه 1+90: پاسکاری نفتی‌ها پشت محوطه جریمه استقلال و ضربه زمینی سعید لطفی کار را به تساوی کشید.

منبع: تسنیم