۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

مظلومی:10نفره نمی‌شدیم گل‌نمی‌خوردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است اگر تیمش مقابل نفت 10 نفره نمی‌شد از این تیم گل مساوی را دریافت نمی‌کرد.
کد خبر : ۲۷۰۸۱۵

صراط: پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جا دارد که به کامران منزوی، معاون پیشین باشگاه استقلال تسلیت بگویم. سالگرد مرحوم پرویز دهداری را هم گرامی می‌داریم. جام حذفی هیجان خاص خودش را دارد و ما باید در 90 دقیقه بازی را با پیروزی تمام می‌کردیم.

وی افزود: 10 نفره شدن ما در اواخر بازی باعث شد تمرکز نداشته باشیم. بازیکنانم با غیرت و جانانه بازی کردند، در واقع آنها 40 دقیقه 10 نفره مبارزه کردند. در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشید و در ضربات پنالتی که شانس هم دخیل است، ما پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به رحمتی تبریک می‌گویم که خیلی شجاعانه مقابل پنالتی‌های حریف ایستاد. در حالی که دو پنالتی از دست داده بودیم، رحمتی جریان را تغییر داد. من به تیم نفت هم بابت بازی پایاپایی که انجام داد تبریک می‌گویم. به هر حال در جام حذفی باید یکی از این دو تیم حذف می‌شد. از حالا به بعد باید به بازی با تراکتورسازی فکر کنیم و امیدوارم به این روند خود در جام حذفی ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مجید صالح بعد از بازی مشت خود را به نشانه پیروزی مقابل نفتی‌ها گره کرده است، گفت: فکر نمی‌کنم صالح چنین کاری کرده باشد. اگر هم او چنین کاری کرده است من از نفتی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

مظلومی در خصوص دلیل اخراج یعقوب کریمی گفت: کارشناسان داوری باید در مورد اخراج کریمی نظر بدهند. در هر صورت ما به نظر داور احترام می‌گذاریم. اعتراض کریمی هم به خاطر کارت قرمزی بود که گرفت.

وی در خصوص وضعیت جاسم کرار تصریح کرد: دیگر در مورد کرار صحبت نمی‌کنم، چون خیلی صحبت کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد تیم داوری بازی این تیم برابر نفت تهران خاطرنشان کرد: به  تیم داوری باید احترام گذاشت، چون آنها کار خودشان را می‌کنند. به آنها خسته نباشید می‌گویم. همان‌طور که ما اشتباه می‌کنیم، داوران هم اشتباه می‌کنند.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که «مثل بازی با پرسپولیس، استقلال در دقایق پایانی گل خورد، چه تدبیری درباره این موضوع دارید و آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه می‌شود؟»، گفت: ما اگر 10 نفره نمی‌شدیم گل نمی‌خوردیم، چون با 10 نفره شدن تمرکز خود را از دست دادیم. برای نیم‌فصل دوم تغییراتی خواهد داشت و ضعف‌های‌مان را پوشش می‌دهیم.

وی در مورد اینکه قرار است در نیم‌فصل چه تغییر و تحولی در تیم استقلال ایجاد شود، گفت: تا نیم‌فصل هنوز زمان باقی مانده و ما خواسته‌هایی که داشتیم به باشگاه منتقل کرده‌ایم و در زمان مناسب آن را اعلام می‌کنیم.

منبع: تسنیم