۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

پورمحمدی: برجام بدون آفت نیست

وزیر دادگستری گفت: برجام بدون آفت نیست و در این بین، مسئولان باید مراقب امور باشند.
کد خبر : ۲۷۰۸۲۳

صراط: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امشب در جمع مردم شهرستان گرمسار در مسجد جامع این شهر با بررسی خدماتی که دولت تدبیر و امید در ماه‌های اخیر به مردم ارائه کرده است، پرداخت و دستاوردهای دولت را قابل قبول دانست.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای دولت یازدهم این بود که توانست در فضای مذاکرات به گونه‌ای عمل کند که سایه شوم تحریم‌ها از روی مردم برداشته شود و امید می‌رود در آینده نیز گشایش خوبی در امور کشور رخ دهد.

وزیر دادگستری با برشمردن ابعاد مختلف برجام اظهار داشت: تصویب برجام دستاورد بزرگی برای مردم ایران اسلامی، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که باید در راه خود دنبال شود.

پورمحمدی ادامه داد: هر کار بزرگی مشکلاتی هم دارد و برجام نیز به عنوان یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران امکان دارد آفت‌ها و مشکلاتی داشته باشد که با هوشیاری و دقت نظر برطرف می‌شود.

وی تصویب برجام را دستاوردی تاریخی توصیف کرد و گفت: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای نتیجه زحمات و تلاش‌های دولت یازدهم و تیم گفت‌وگوکننده دولت است.

وزیر دادگستری بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دنیای استکبار همواره به موقعیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان چشم داشته‌اند و در تلاش بوده‌اند تا راهی برای نفوذ در کشور پیدا کنند و امروز باید مراقب بود آن‌ها به خواسته‌های خود نرسند.

پورمحمدی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه می‌کوشیده‌اند تا ایران را منزوی و بر آن غلبه کنند، گفت: دشمن همواره می‌کوشد تا آسیب‌های جدی به ملت بزرگ ایران بزند ولی هرگز موفق نخواهد شد.

وزیر دادگستری با اشاره به هفته بسیج، ترویج تفکر بسیجی را امری دانست که می‌تواند کشور را با سرعت بیشتری جلو ببرد و در عین حال، در خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن نقش ارزنده‌ای دارد.

منبع: فارس