۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

کرار با استقلال تسویه می کند

مهاجم عراقی تیم فوتبال استقلال تهران برای تسویه حساب با باشگاه استقلال در هتل المپیک تهران حضور دارد.
کد خبر : ۲۷۰۸۳۰
صراط: طاهر سعیدی مدیر برنامه های جاسم کرار مهاجم عراقی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کرار برای تسویه حساب با باشگاه استقلال درتهران و هتل المپیک حضور دارد.

وی افزود: جدایی جاسم کرار از استقلال و قطع همکاری با وی قطعی است و برای جایگزینی یا عقد قرارداد با باشگاه دیگر لیگ برتری در تهران حضور ندارد.

سعیدی در پاسخ به این سئوال که آیا سایر باشگاه های لیگ برتر فوتبال برای عقد قرارداد با وی ابراز تمایل کردند یا خیر؟ افزود: البته هنوز هیچ چیز برای این امر مشخص نشده است اما با توجه به نشست هایی که با بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه داشتم، جاسم کرار دیگر برای استقلال بازی نخواهد کرد.

سعیدی درباره اینکه قبلا کرار اعلام کرده بود علاقه ای برای بازی در ایران ندارد، اظهار داشت: من از کرار در این مورد سئوال کردم و وی گفته که چنین حرفی نزده است و اطلاع هم ندارد این خبرها چگونه انتشار می یابد.

جاسم کرار مهاجم عراقی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل بی انضباطی های فراوان، از طرف افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال، کنار گذاشته شد. هیات مدیره و کمیته انضباطی باشگاه نیز با این کار موافق بودند. تنها شخصی که همچنان علاقه مند است تا کرار در استقلال بماند، پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان است.
منبع: ایرنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز