۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
برخی میل به آمریکا دارند

خاتمی: 8 ماه فتنه‌ از جنگ سخت‌تر بود

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: بعضی‌ها ‌به ارتباط با آمریکا بی‌میل نیستند اما بیان شعار «مرگ بر آمریکا» توسط بسیجیان نشان می‌دهد که این راه ملت نیست.
کد خبر : ۲۷۰۹۳۱

صراط: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعضی‌ها ‌به ارتباط با آمریکا بی‌میل نیستند اما بیان شعار «مرگ بر آمریکا» توسط بسیجیان نشان می‌دهد که این راه ملت نیست.

آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان کرمان خستگی‌ناپذیری را از ویژگی‌های بسیجیان دانست و اظهار داشت: بسیج با نشاط راهش را ادامه می‌دهد و دشمنان اسلام، انقلاب، آمریکا و صهیونیسم را خسته می‌کند.

وی بیان داشت: تحریم‌ها را علیه ایران به وجود آوردند تا ملت را خسته کنند، اما سه سال از تحریم گذشته و روزنامه‌نگاران خودشان اذعان دارند که اثری از تحریم در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

خاتمی افزود: بسیج با واژه استکبار بیگانه است و تک‌تک سلول‌های بسیجیان از استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار دور است، بعضی‌ها به ارتباط با آمریکا بی‌میل نیستند و بیان شعار «مرگ بر آمریکا» بسیجیان نشان می‌دهد که این راه ملت نیست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه بسیج با استکبار میانه‌ای ندارد، آن را می‌شناسد و به وقتش موضع می‌گیرد ابراز داشت: تفکر و اندیشه بسیجی در بحرین و سوریه و دیگر کشورهای مسلمان نفوذ دارد و آمریکا می‌خواهد این فرش را از زیر پای ایران بکشد و جلوی نفوذ ایران را بگیرد.

خاتمی با بیان اینکه دشمن هرگز موفق به این کار نمی‌شود، چراکه جلوی گسترش پیام حق را نمی‌توان گرفت، ادامه داد: در عرصه داخلی آمریکا در پی نفوذ است و به خیال خود با برجام روزنه‌ای پیدا کرده است، اما رهبری با 9 شرط این راه نفوذ را بستند و برجام را تایید کردند.

وی ادامه داد: بسیجی جماعت اجازه نمی‌دهد که پای آمریکا به این کشور باز شود، برجام با شروط رهبری مورد تایید بوده و پرنده آن بسته شده است.

خاتمی عنوان کرد: نفوذ فرهنگی را باید جدی بگیریم و این مسئله در تلاش است تا خودباوری را از ملت ایران بگیرد، ایران در میان ناامنی کشورهایی همچون افغانستان، ‌عراق و پاکستان، گلستان امنی دارد.

فتنه 88 لکه ننگی بر دامن فتنه‌گران است

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران از نقاط مرزی تا مرکزی، یک نقطه ناامن پیدا نمی‌کنید، ناامنی چیزی است که در یمن، عراق، سوریه و بمباران مجلس عروسی دیده می‌شود.

وی یکی از ویژگی‌های بسیجیان را بیزاری از فتنه دانست و گفت: فتنه سال 88 به عنوان لکه ننگ بر دامن فتنه‌گران باقی مانده است و تا زمانی که توبه نکنند و دست از شرارت‌های خود برندارند، بسیجی با تمام وجود از آنها بیزار است.

خاتمی خاطرنشان کرد: بسیجی قهرمان مقابله با فتنه بوده است، هشت ماهی که فتنه‌گران در شهرها و خیابان‌ها آشوب می‌کردند از هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌تر بود.

وی اظهار داشت: حامیان فتنه از نگاه این ملت محروم هستند، موج خروشان ملت را در برابر خود ببینند، بسیجی با فتنه میانه ندارد و با هر فتنه‌افروزی که دشمن بخواهد ایجاد کند، قهرمانانه مقابله می‌کند.

 پیشرفت‌های علمی ایران همانند بمب اتمی برای دشمن است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه وحدت در اصول و آرامش‌بخشی جامعه مایه کمال است، چراکه جامعه‌ای که در آن تنش باشد، پیشرفت نمی‌کند، تصریح کرد: واژه یاس و ناامیدی در بسیج جایگاهی ندارد، دشمنان می‌خواهند بگویند ما در هیچ چیز پیشرفت نکرده‌ایم در حالی که دروغ می‌گویند.

خاتمی عنوان کرد: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، پزشکی، هوافضا و ... همانند بمب اتمی برای دشمن است، اما آنها به گونه‌ای عنوان می‌کنند که شیرازه ایران از هم پاشیده است.

 بصیرت لازمه یک بسیجی است

امام جمعه موقت تهران گفت: پیروزی‌های اخیر سوریه هم برگرفته از فرهنگ بسیجی است، بسیج ذخیره ارزشمندی الهی برای پیروزی و الگو قرار گرفتن انقلاب شد و پیروزی‌های عراق و بحرین مدیون بسیج است.

وی حضور، بصیرت، شهادت، فداکاری، آمادگی دائم و ولایتمداری را مترادف بسیج دانست و بیان داشت: بسیجی در همه صحنه‌های لازم اعم از پزشک، دانش‌آموز، دانشجو، روحانی و ... حضور دارد و در زمان نیاز به میدان می‌آید.

خاتمی ابراز داشت: بصیرت لازمه یک بسیجی است و اگر نباشد چه بسا نام بسیجی دارد، اما در اردوگاه دیگری خدمت می‌کند، بصیرت بسیجی یعنی دشمن‌شناسی و اینکه دشمن چه هدف و برنامه‌ای دارد تا مقابل آن بایستیم.

وی افزود: بسیج با شهادت عجین است و به استقبال آن می‌رود، مدافعان حرم جلوه‌هایی هستند که هنوز بازار شهادت گرم است، بسیجیان یاران فداکار سید‌الشهدا هستند.

بیداری اسلامی در سایه شعار «مرگ بر آمریکا» ایجاد شده است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه بسیجی باید آمادگی فکری، فرهنگی، اقتصادی و نظامی داشته باشد، چون دشمنان دست برنمی‌دارند، تصریح کرد: ما با استکباری طرف هستیم که تنها با استحاله نظام و از بین بردن اصول دست برمی‌دارد، هدف آنها این است که ما از نظام اسلامی چشم‌پوشی کنیم.

وی اضافه کرد: تنها آمادگی دائم از سوی اقشار فرهنگی، روحانیت، دانشجو، دانش‌آموز و ... است که توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند، بیداری اسلامی ایجاد شده در سایه شعار «مرگ بر آمریکا» است.

خاتمی عنوان کرد: بسیجی کسی است که می‌گوید من یک فرمانده دارم که فرمانده کل و دل‌ها حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، راه درست همین است و نباید اجازه داد که وسوسه‌ها و غوغاسازی‌ها شما را از این مسیر بیرون کند.

وی ادامه داد: اخوان‌المسلمین حزب 80 ساله بودند که حکومت آنها یک سال هم دوام نیاورد، اما انقلاب اسلامی ایران بیش از 36 سال مانند سرو قامت کشیده و تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط خاتمی آمریکا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز