۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

بعضی‌ها خواب شورای رهبری را می‌بینند

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی‌ها خواب شورای رهبری را می‌بینند و در این راستا فهرست‌هایی تهیه‌کرده‌اند و در فتنه 88 حرف دشمن را گرفته و حاضر شدند برای پست و مقام کشور را به آتش بکشند.
کد خبر : ۲۷۰۹۴۴

صراط:  مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی‌ها خواب شورای رهبری را می‌بینند و در این راستا فهرست‌هایی تهیه‌کرده‌اند و در فتنه 88 حرف دشمن را گرفته و حاضر شدند برای پست و مقام کشور را به آتش بکشند.

حجت‌الاسلام علی رضایی صبح امروز در جمع 5 هزارنفری بسیجیان ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: در زمان وقوع فتنه بعضی فهمیدند حق با مقام معظم رهبری است و عده‌ای نیز در آن شرایط سکوت اختیار کرده و از باطل حمایت کردند و پس از گذشت دو سال به‌طور مجدد وارد میدان شدند و قصد فتنه‌انگیزی دیگری را در سر دارند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای با مطرح کردن شورای رهبری درصدد انتخاب و معرفی افراد خاصی از طیف خود را دارند که بدانند این ترفند آنان باز نیز با حضور بسیجیان و ولایتمداران با شکست روبه‌رو می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هرچه می‌گوید و راهی که می‌رود و نیز زندگی و سیره وی راه امام خمینی (ره) است، بنابراین اصلح‌ترین فرد که مقام عظمای ولایت است برگزیده شد و در این راستا مسئولان باید در مسیر حق و پشت سر رهبری حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین نعمت و عمود نظام اسلامی ولایت و رهبری است و اگر کوچک‌ترین خسارت به این عمود وارد شود دشمن به اهداف خود می‌رسد، گفت: آقای رئیس‌جمهور بداند که یک آقا داریم آن‌هم مقام معظم رهبری که در برابر توطئه‌های دشمن ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و ثابت‌قدم ایستاده است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی توسط امام با ملتی یکپارچه و بر اساس آئین اسلامی مدیریت و رهبری شد و برای حفظ نظام بسیج مستضعفین را تشکیل دادند.

رضایی بیان داشت: برای حفظ و حراست از بسیج و انقلاب اسلامی تمام اقشار جامعه باید دست در دست یکدیگر داده و از دستاوردهای انقلاب و مقام عظمای ولایت حمایت و پشتیبانی کنیم و در این راستا اگر خواص به وظیفه خود عمل نکنند بار دیگر فاجعه کربلا در شرایط کنونی به وجود می‌آید.

وی اظهار داشت: دشمن با جنگ تحمیلی با حضور قدرتمندانه بسیج، سپاه و دیگر رزمندگان اسلام نتوانست حتی یک وجب از خاک میهن‌مان را به تصرف خود درآورد و ایران اسلامی همچنان بااقتدار کامل در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند.

همچنین بسیجیان اقلید صبح امروز در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا در میدان شهدای این شهرستان تجمع کردند.

این گردهمایی بزرگ در میدان شهدای این شهرستان صورت گرفت و با پیاده‌روی به سمت چشمه رسول‌الله (ص) ادامه یافت.

امام‌جمعه اقلید در این آیین بابیان اینکه ما با قرآن و به پشتوانه و پیروی از آن انقلاب کردیم اظهار داشت: در سایه قرآن از انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی آن دفاع می‌کنیم و به حمد اللهی و برکت قرآن و اسلام عزت و موفقیت‌های بسیاری کسب کردیم.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با اشاره به آیات قرآنی تصریح کرد: هیچ‌گاه نباید به دشمنان اعتماد کرد و آنان را محرم اسرار خود دانست و خبرهای پیچیده و سری نظام را در اختیار آنان قرار داد چراکه زمینه نفوذ آنان به امور داخلی کشور فراهم می‌شود.

وی به دشمنی دیرینه آمریکا و مستکبران جهانی با ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان ایران هیچ‌گاه به تعهدات خود پایبند نبودند و همیشه به دنبال ضربه زدن به کشورمان بودند و هستند.

طالبی ادامه داد: دشمنان با قلم، گفتار و رفتارشان و با صرف هزینه‌های کلان در تلاش‌اند تا ایران را ازنظر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... تضعیف کرده و زمینه نابودی اسلام و ایران را فراهم کنند که به حمد اللهی، زیر سایه قرآن و اسلام، رهبری با درایت و مدبر و انسجام و وحدت ملی هیچ‌گاه به این خواسته شوم خود نمی‌رسند.

امام‌جمعه اقلید به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بابیان اینکه لشگر فرهنگی و سیاسی دشمن با ابزارهای ممکن به ما حمله کردند و در تلاش‌اند تا باور و اعتقاد دینی، اجتماعی و سیاسی ما را سست و نابود کنند تأکید کرد: باید با درایت، بصیرت و روشنگری محکم و استوار در برابر مکر و حیله‌های آنان ایستادگی کنیم.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و با گرامیداشت هفته بسیج به حضور مؤثر و مداوم بسیجیان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی اشاره و از شرکت بسیجیان هنرمند، اصناف، دانشجو، دانش‌آموز، کارگر، کارمند و... در این تجمع تقدیر کرد.

سرهنگ موسی زارعی تصریح کرد: بسیجیان اقلید با این تجمع یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرده و به دشمنان گوشزد می‌کنند که بسیجی نیرویی انقلابی و مردمی است که در راستای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و پاسداری از خون شهدا تا پای جان ایستاده و پشتیبان رهبری و مدافع مردم است.

به گزارش فارس، نظیر این تجمع‌ها صبح امروز در سراسر استان پهناور فارس نیز باشکوه بسیار برگزار شد.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط رهبری سپاه