۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

نقدی: دشمن خلع سلاح شده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز خلع سلاح شده و به نفوذ روی آورده است.
کد خبر : ۲۷۰۹۴۹
صراط: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز خلع سلاح شده و به نفوذ روی آورده است.

سردار محمدرضا نقدی، امروز 5 آذر ماه در همایش شکوه ایستادگی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اظهار کرد: همان طور که ایشان شهادت دادند بسیج به درخت تناوری تبدیل شده است که نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های دیگر نیز از آن نعمت می‌گیرند، درختی که هر چقدر از رویش آن می‌گذرد میوه‌های شیرین‌تری به دست می‌دهد.

وی با اشاره به تلاشی که ظالمان برای از بین بردن این تشکل اسلامی به کار گرفتند، ادامه داد: برخلاف تلاش آنان این مجموعه روزبه‌روز بزرگتر می‌شود. حرکت بسیج در آینده بسیار گسترده‌تر خواهد شد و دشمنان مجبورند که شاهد توسعه این بسیج مبارک باشند زیرا کاری از دست آن‌ها برنخواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج گنجی پایان ناپذیر است. مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که نام و نشان از گمنامی گرفتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه بسیج نعمتی برای ملت‌هاست در خصوص اینکه این نعمت از کجا به دست آمده، عنوان کرد: بسیج جمهوری اسلامی ایران در تاریخ منحصر بفرد بوده و به دلیل آثار و نقش‌هایی که ایفا می‌کند در هیچ کجای دنیا وجود نداشته و ندارد، اما این منحصر به فرد بودن در کجا ریشه دارد، ریشه این بسیج در محبت و تبعیت از اهل بیت(ع) است. بسیج هدیه خداوند و اولیای الهی است.

وی یادآور شد: اگر امروز بسیج در قله‌های ایران در سرما و یا در مرزی دیگر در گرما از مرزهای کشور حراست می‌کند، شجاعانه با دشمنان می‌جنگند و استمرار مقاومت را تضمین می‌کنند فقط به دلیل درس‌های مکتب امام حسین(ع) و عاشوراست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفاوتی بین نام بسیج و شهید وجود ندارد، ادامه داد: به دلیل درس‌هایی که بسیجیان از مکتب حسینی گرفته‌اند ایثارگرانه به میدان می‌آیند. مکتب حسینی است که چنین انسان‌هایی را می‌پروارند که با کمترین امکانات و بدون دستمزد به محرومان خدمت می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به درس‌هایی که از مکتب اهل بیت آموخته می‌شود، اضافه کرد: امامی که خودش در خانه گرسنه است و طعامی ندارد اما افطار خود را به فقیر می‌دهد و خودش گرسنگی را تحمل می‌کند این مکتب بسیجی می‌پروارند، جوانانی که وقت خود را صرف به محرومان می‌کنند پزشک بسیجی در روستاها حرکت می‌کند و صدها عمل جراحی را بدون مزد برای محرومان انجام می‌دهد، این‌ها همه از مکتب اهل بیت(ع) گرفته شده است.

وی با بیان این‌که در مکتب بسیجی جوان، پزشک، مهندس و... ایثار می‌کنند، گفت: ما مدیون مکتب اهل بیت(ع) هستیم، اگر بسیج در علم و فناوری با تحریم‌های علمی و فناوری که به کشور تحمیل شده است توانست مرزهای علم را بشکافد و به درجات فناوری نانو، هسته‌ای و سلول های بنیادی دست پیدا کند به برکت رهروی مکتب آل محمد(ص) است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج هدیه اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: باید از این جمع فداکار و پر تعداد که تحت نام مبارک بسیج جمع شده‌اند حداکثر استفاده را کرد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه بسیج مظهر دو رکن اصلی انقلاب یعنی ایمان و وحدت است، اظهار کرد: عطر بسیج ملت ایران، امروز دنیا را بیدار کرده است بسیج خفقان و اختناق حاکم بر دنیا را شکسته و نور امید را در ملت‌ها زنده کرده است، هر کجا که ملت‌ها با ظلم و ظالمان روبه‌رو می‌شوند از فرمول حیات بخش بسیج بهره می‌برند. ما نیز باید از این تشکل بیشترین استفاده را کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امید بستن به غرب کشور را به جایی نمی‌رساند، خاطرنشان کرد: تجربه عینی نشان داده است که نزدیک شدن به کشورهای ظالم غربی پیشرفت‌ها را متوقف می‌کند. خوش‌بینی به غرب، عقب ماندگی از علم، فناوری و ضعف اقتصاد را به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه کشورهای غربی روند پیشرفت علمی کشور را کند می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند که اقتصاد کشورهای اسلامی را ضعیف نگه دارند. آن‌ها راضی نیستند که یک کشور اسلامی بتواند قدرت سیاسی پیدا کند و بتواند امنیت خود را تامین کند، تلاش می‌کند دستگاه‌های حفظ امنیت را در کشور ضعیف کنند. خوش‌بینی به غرب نتیجه‌ای جز آسیب‌پذیری به همراه نخواهد داشت.

سردار نقدی با بیان اینکه تجربه تلخ دوران ستم‌شاهی نمایانگر این آسیب‌پذیری است، تصریح کرد: در آن زمان اکثر مردم بی‌سواد بودند که این نتیجه رفاقت با آمریکا بود، این رفاقت جز فقر برای کشور چیزی به همراه نداشت، توان امنیتی کشور آنقدر پایین بود که تمام گروه‌های تروریستی بتوانند در آن ریشه کنند. اکنون 36 سال است که ملت ایران با غرب مبارزه کرده که دستاورد آن چیزی جز پیروزی برای ملت نبوده است.

وی در خصوص جایگاه کشور در بین ملت‌ها افزود: امروز هیچ‌کس نمی‌تواند به ملت ایران نگاه چپ کند. پرشتاب‌ترین قدرت علمی دنیا در ایران کشف شده است، کشوری که پیش‌پا افتاده‌ترین محصولات خود را وارد می‌کرد اکنون ماهواره به آسمان می‌فرستد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز 52 کشور توریست درمانی به کشور می‌فرستد، این درحالی است که در 50 سال دوران حکومت شاهنشاهی بیماران کشور را پزشکان کشورهای عقب‌افتاده‌ای مانند بنگلادش درمان می‌کردند. جایگاه فعلی کشور نتیجه 36 سال مبارزه و جنگ با آمریکا است.

سردار نقدی با بیان اینکه اگر کسی عزت و پیشرفت و امنیت ملی کشور را می‌خواهد باید این موفقیت‌ها را ببیند، اظهار کرد: تمام این موفقیت‌ها به برکت ایستادگی ملت در برابر کشورهای غربی کسب شده است، دشمن امروز در عرصه‌های مختلف از جمله در تحمیل جنگ به ملت ایران شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در استراتژی پس از جنگ نیز شکست خورده است، عنوان کرد: آمریکا در استراتژی پس از جنگ در جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شکست خورده است و پس از آن نیز در فتنه 88 تمام تلاش خود را به کار گرفت اما مردم در 9 دی ماه آن‌ها را سرجایشان نشاندند، در نتیجه آمریکا تحریم‌ها را علیه کشور اعمال کرد تا مردم از پشت دولت کنار روند، اما اکنون می‌دانند که تحریم‌ها بر مردم ایران اثر نخواهد کرد به همین دلیل به نفوذ روی آورده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اکنون آمریکا سعی دارد خودش را به دولت ایران نزدیک کند و با چرب زبانی و ابراز محبت جایگاهی پیدا کند، ادامه داد: در حال حاضر آمریکا چون در انواع جنگ‌ها از جمله جنگ فرهنگی، اقتصادی و... علیه ملت شکست خورده است رو به مذاکره آورده اما در همین موضوع هم صادق نیست و ساده‌لوحی است که باور کنید در آن صداقت دارد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکا پایگاه تربیت تروریست دارد،‌ افزود: این کشور تروریست‌ها را ساماندهی می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد، گروه‌های تروریستی در آن کشور پایگاه دارد، به منافقین در خیابان منتهی به کاخ سفید مقری اختصاص داده شده است، اگر آمریکا ادعای دوستی و نزدیکی با ملت ایران را دارد این کارها چه معنی می‌دهد؟

وی در خصوص پول‌هایی که از کشور در آمریکا بلوکه شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب پول‌های ملت ایران در آمریکا بلوکه شده که این نشان می‌دهد این کشور اصلا قابل اعتماد نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص قابل اعتماد نبودن آمریکا یادآور شد: چند روز پیش قطعنامه‌ای علیه ایران مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در این کشور صادر شد. این درحالی است که آمریکا در مهرماه در سال جاری 250 نفر اعم از کودک، پیر و جوان را در بیمارستانی که در افغانستان مورد حمله قرار داد، کشت و از حقوق بشر حرف می‌زند. اکنون باید بدانید که کشورهایی که به آنها خوش‌بین شده‌اید به این قطعنامه رای داده‌اند، این‌ها باید برای ملت درس عبرت شوند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه ملت ایران در رفاقت با جنایت‌کاران آمریکا به تعالی نخواهند رسید، تصریح کرد: تمام تعالی ملت ما در هوشیاری در مقابل دشمن است. ما باید نشان دهیم که بیداریم و تفنگمان که همان شعار مرگ بر آمریکا است به سوی دشمن نگه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا خواستار کنار گذاشتن این شعار است، اظهار کرد: برخلاف تصور وی که این شعار برای ملت ایران نفعی ندارد باید ‌گفت که اتفاقا این شعار سبب پیشرفت کشور شده است و ما صلاحمان را زمین نخواهیم گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکا اگر ادعای متجاوز نبودن دارد، باید دست از حمایت متجاوزان و تروریست‌ها بکشند،‌ اضافه کرد: اگر به دنبال روابط انسانی با کشور ایران است باید نشان دهند که دست از حمایت تروریست‌ها برداشته است.

سردار نقدی در پایان تاکید کرد: دو رکن اصلی تشکیل دهنده نقشه راه بسیج ولایت و اطاعت از ولی حق (نائب امام زمان) و برائت از دشمنان و ایستادگی در مقابل آنان است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط دشمن نقدی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز