۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
علامت مثبتی از سوی آمریکا دیده نمی‌شود

رضایی: بسیج نگران برچسب‌ها نباشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع بسیجیان در ورزشگاه تختی بندرعباس گفت: آمریکا و کشورهای غربی می خواهند با ظاهر ابراز پشیمانی از سیاست های گذشته و لبخند و دوستی و کمک اقتصادی به ایران نفوذ کنند.
کد خبر : ۲۷۰۹۵۲
صراط: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع بسیجیان در ورزشگاه تختی بندرعباس گفت: آمریکا و کشورهای غربی می خواهند با ظاهر ابراز پشیمانی از سیاست های گذشته و لبخند و دوستی و کمک اقتصادی به ایران نفوذ کنند.

محسن رضایی پنجشنبه افزود: دشمنان انقلاب اگر توانسته بودند پیش از این با تحریم و جنگ، هدف های خود علیه ایران را اجرا می کردند.
وی تصریح کرد: هیچ علامت مثبتی از سوی آمریکا و کشورهای غربی برای باور کردن ادعاهای آنها دیده نمی شود که بتواند باعث اعتماد ایران شود.
رضایی اضافه کرد: ایران در سایه رهبری و ولایت مسیر مستقیم را در پیش گرفته است و اگر امام و رهبری نبودند ایران یا به دیکتاتوری کشیده می شد یا در سراب و فضای مسیرهای نفوذ و فریب غرق می شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وضع آشفته جهان اسلام را نتیجه سیاست های کهنه قدرت های خارجی برای عقب نگه داشتن مسلمانان دانست که هم اکنون با نقشه تازه و در قالب ایجاد ناامنی و جنگ در حال اجراست.
به گفته وی، اثر این رویکرد در کشورهایی مانند یمن، سوریه، عراق، بحرین و فلسطین قابل دیدن است و اگرچه پیش از این نتوانستند سیاست گسترش رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات را به طور مستقیم اجرا کنند، اکنون با کمک برخی کشورهای اسلامی در حال اجرای همین برنامه اند.
رضایی تاکید کرد هواپیماهایی از کشورهای اسلامی که یمن را بمباران می کنند در حقیقت نقش هواپیماهای رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفته اند.
وی ادامه داد: پیشرفت، استقلال و امنیت به یکدیگر گره خورده و اگر امنیت کشوری از بین برود تمام سرمایه گذاری ها از بین خواهد رفت و امروز نیز برنامه هایی علیه امارات، بحرین و کویت در حال اجراست که خودشان متوجه نیستند اما باید بدانند تمام سرمایه گذاری ها و برپا کردن آسمانخراش ها با شلیک یک موشک از بین می رود.
رضایی حمله عراق به کویت را مصداق یکی از غفلت ها و درک نکردن خطر و توطئه واقعی معرفی و اضافه کرد: تمام این دسیسه ها و ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی با هدف امنیت سازی برای اسراییل است و اگر جهان اسلام درگیر جنگ و کشتار باشد این رژیم امن خواهد بود.
وی فروش سلاح از سوی کشورهای غربی و بیرون کشیدن پول نفت را دومین هدف ایجاد این ناامنی ها دانست و جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی را یکی دیگر از هدف های ایجاد ناامنی در منطقه معرفی کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تحلیل عملکرد تکفیری ها و داعش گفت: کمترین جرم آنها ارائه چهره خشن از اسلام بین مردم جهان است و همین یک جرم کافیست تا کشورهای مسلمان متحد شوند و غده سرطانی ساخته صهیونیسم را از بین ببرند.
وی با اشاره به ویژگی های بسیج تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیج باید در تمام صحنه ها- از کمک به ملت و دولت سوریه گرفته تا صحنه های داخلی- با حفظ بصیرت و آگاهی و وحدت و ارزش ها باقی بماند و نگران برچسب هایی که به بسیج و نیروهای انقلاب زده می شود، نباشد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: صراط نفوذ رضایی