۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

توضیح جلالی درباره حزب حامیان لاریجانی

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب اظهارات ایرج عبدی درباره اعلام موجودیت حزب رهروان ولایت وارسال درخواست دریافت مجوز این حزب در پایان هفته جاری گفت:ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی از افراد را به عنوان شورای مرکزی اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست و این که نام بنده را به عنوان دبیرکل مطرح کردند تنها گمانه زنی خود ایشان است.
کد خبر : ۲۷۱۰۳۵
صراط: رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب اظهارات ایرج عبدی درباره اعلام موجودیت حزب رهروان ولایت وارسال درخواست دریافت مجوز این حزب در پایان هفته جاری گفت:ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی از افراد را به عنوان شورای مرکزی اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست و این که نام بنده را به عنوان دبیرکل مطرح کردند تنها گمانه زنی خود ایشان است.

کاظم جلالی ، ریس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن تکذیب اظهارات ایرج عبدی درباره اعلام موجودیت حزب رهروان ولایت وارسال درخواست دریافت مجوز این حزب در پایان هفته جاری  گفت:ما با مشاهده این مصاحبه متعجب شدیم چرا که ایشان از اساس در جلسات پایانی حاضر نبودند و در برخی از جلسات مربوط به این موضوع حضور داشتند و اطلاعات ناقص و فاقد معنایی را ارائه دادند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی از افراد را به عنوان شورای مرکزی اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست و این که نام بنده را به عنوان دبیرکل مطرح کردند تنها گمانه زنی خود ایشان است.

جلالی هم چنین تصریح کرد: هنوز کارها به جمع بندی نرسیده است و چنانچه پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، کار بررسی ها در حال انجام است و هنوز به جمع بندی مشخصی دست پیدا نشده است.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر زمان که کار تشکیل این حزب به جمع بندی برسد ، از مجاری رسمی اعلام خواهد شد و متاسفانه آنچه که ایشان به عنوان لیست شورای مرکزی و دبیرکل اعلام کرده اند نادرست است.
منبع: خانه ملت