۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
دلاوران مرصاد

خداحافظ حجاب!

کد خبر : ۲۷۱۱۱۰
صراط: شعیب نظری در وبلاگ دلاوران مرصاد نوشت:

خداحافظ حجاب!
دلاوران مرصاد 
ما ایرانی ها معمولا در هر فصل زمانی بصورت کلی روی یک موضوع خاص متمرکز می شویم و کمتر دیده شده است که همزمان نیروهایمان رابرای پرداختن به چندموضوع مختلف بکاربرده باشیم .
فرهنگ حجاب و الگوی پوشش در جامعه یکی از این مباحث است که گویا کاملا به دست فراموشی سپرده است .
حرکت های خزنده زیر پوستی به زودی جامعه ی ما را خلع سلاح خواهد کرد و بعید به نظر می رسد که در آن زمان هم بتوان دیگر کاری انجام داد.
در خیابان های شهر خانم هایی را می بینید که مانتوهایی را می پوشند که عملا قسمت جلویی مانتوها فاقد هر گونه دکمه و یا زیپ و.....می باشد و بیشتر می توان آنها را شنل زورو zoroنامید تا مانتو !!!
این مانتوها در همین فروشگاه ها و مغازه های شهر به فروش می رسند و در حالیکه متولیان امر در خواب خرگوشی به سر می برند و همین این اجازه را صادر می کند که روز به روز جسارت ها بیشتر شود .
اگر به زودی زود شاهد رفت و آمد خانم هایی در خیابان شهر  شدیم  که قسمت هایی از اندامشان برهنه بود زیاد تعجب نکنید چرا که قسمت دوم سریال مانتوهای جلو باز با هدف برهنه کردن قسمت هایی از اندام  در نرم افزارهای اجتماعی از جمله اینتساگرام کلید خورده و این مد جدید در حال تبلیغ است و کمتر از چندماه آینده فراگیر خواهد شد .
به راستی مسئولین و متوّلیان مربوطه مشغول به چه کار مهمتری هستند که اینگونه رسیدگی به چنین موضوع مهمی را به دست فراموشی سپرده اند ؟!
آیا نمی شود در یک طرح ضربتی با عاملین پخش و فروش چنین مانتوهایی در سطح شهر برخورد کرد؟!
آیا وقت آن نشده مقداری جدی تر از همیشه با این معضل برخورد شود ؟!
اگر به این روش ادامه دهیم کمتر از یک سال دیگر حتی استفاده از مانتو هم منسوخ خواهد شد و این شایسته یک کشور اسلامی شیعه نیست !