۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

لشگری: می‌خواهم همان لشگری شوم

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد جایزه بزرگ باکو گفت: عملکردم در این رقابت‌ها خوب بود اما باید بهتر از اینها شده و تبدیل به همان لشگری سابق شوم.
کد خبر : ۲۷۱۲۷۷

صراط:  دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد جایزه بزرگ باکو گفت: عملکردم در این رقابت‌ها خوب بود اما باید بهتر از اینها شده و تبدیل به همان لشگری سابق شوم.

احسان لشگری در خصوص کسب مدال برنز در این مسابقات اظهار داشت: ابتدا در مسابقات قهرمانی کشور حاضر شدم. اینکه توانستم بعد از 1.5 سال روی سکو و تشک بروم، خیلی خوب بود. البته انتظار داشتم بهتر از اینها باشم اما همین که توانستم کشتی بگیرم، خیلی خوب است.

وی افزود: در مسابقات جایزه بزرگ نیز با درخواست خودم و البته تصمیمی که کادر فنی اتخاذ کرد به میدان رفتم. مسابقات نیز از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. سخت‌ترین حریفم رقیب روسی بود که او را بردم و توانستم راهی مرحله نیمه‌نهایی شوم.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه در دیدار نیمه‌نهایی برابر حریف آذربایجانی همه چیز به نفع او رقم خورد. او در کشتی 10 دقیقه روی تشک خوابید و استراحت کرد و باید یک امتیاز به من می‌دادند که داوران از دادن یک امتیاز امتناع کردند و کشتی را از دست من درآوردند. 

لشگری ادامه داد: دو امتیاز آخری هم که به کشتی‌گیر آذربایجان داده شد، اشتباه بود و متاسفانه اعتراض من و مربیان نیز چاره‌ساز نشد تا این کشتی‌گیر آذربایجانی برابر تماشاگران خودی بتواند راهی فینال شود و دیداری که حق من بود با پیروزی پشت سر بگذارم، متاسفانه با شکستم همراه بود.

وی گفت: بعد از مدت‌ها دوری عملکردم خوب بود. از نظر خودم کشتی را برده‌ام اما باید بهتر از اینها شوم و تبدیل به همان لشگری سابق شوم. امسال سطح مسابقات جایزه بزرگ بسیار بالا بود و باید چنین میدان‌هایی را پشت سر بگذارم تا بتوانم باز هم دوبنده تیم ملی را به دست آورم.

منبع: تسنیم