۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

بازدید نمایندگان مجلس از نطنز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت هسته‌ای نطنز بازدید کردند و بر این اساس برنامه بعدی آنها بازدید از سایت خنداب اراک است.
کد خبر : ۲۷۱۳۱۸

صراط: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت هسته‌ای نطنز بازدید کردند و بر این اساس برنامه بعدی آنها بازدید از سایت خنداب اراک است.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اجرای برجام، مصوب شده بود که کمیسیون امنیت ملی هر 6 ماه یکبار گزارشی از روند اجرای برجام به صحن علنی ارائه کند.

وی افزود: پیرو این مصوبه، امروز هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه اعضای این کمیسیون بازدید عملی خود را دقایقی قبل از تاسیسات نطنز آغاز کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اکنون اعضا در حال بازدید و بررسی این سایت هستند و هفته آینده گزارش بررسی‌های خود را به این کمیسیون ارائه می‌دهند.

آصفری در خاتمه از برنامه‌های دیگر این کمیسیون در راستای نظارت بر اجرای برجام خبر داد و گفت: هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی به همراه تعدادی از اعضای آن هفته آتی از تاسیسات خنداب اراک بازدید می‌کند.

منبع: فارس