۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

عطریانفر:شایدبهتر ازعارف واردمجلس شوند

عضو ارشد شورای مرکزی حزب کارگزاران که چندی است به صورت تلویحی مخالفت جدی خود را با محوریت عارف در انتخابات مجلس اعلام می‌کند بار دیگر تاکید کرده است که کنار کشیدن عارف در سال 92 امتیاز و اولویتی برای وی در انتخابات مجلس ایجاد نمی‌کند.
کد خبر : ۲۷۱۳۲۰
صراط:  عضو ارشد شورای مرکزی حزب کارگزاران که چندی است به صورت تلویحی مخالفت جدی خود را با محوریت عارف در انتخابات مجلس اعلام می‌کند بار دیگر تاکید کرده است که کنار کشیدن عارف در سال 92 امتیاز و اولویتی برای وی در انتخابات مجلس ایجاد نمی‌کند.

محمد عطریانفر که با هفته‌نامه مثلث گفت‌وگو کرده است، بار دیگر بر ادعای محوریت کارگزاران در بین اصلاح‌طلبان تاکید کرده و می‌گوید: حتما اصلاح طلبان و در دل اصلاح طلبان محوری ترین گروه شاید بتوانم اشاره کنم کارگزاران، حتما به یک قدرت پاک و مهذب می اندیشد.

عطریانفر همچنین درباره علی لاریجانی می‌گوید: طیف لاریجانی خیلی علاقمند به پیوند خوردن با اصلاح طلبان نیست

وی درباره عارف نیز تاکید کرده است: به حساب اینکه در گذشته عقلانیت عارف به موفقیت روحانی کمک کرد، آیا این گام عقلانی عارف، امتیاز و مزیت و یک حق اولویتی برای ان عزیزان در انتخابات مجلس فراهم می کند؟ ما صحبت‌مان این بود که خیر، آن پدیده و پرونده تمام شد و در پرونده جدید باید از نو و متناسب با اقتضائات انتخابات مجلس دهم برنامه ریزی کرد.

محمد عطریانفر پیش از این نیز در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به موارد فوق تاکید کرده بود که "همترازان عارف برای سرلیستی اصلاح‌طلبان فراوانند".

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت کارگزاران از سرلیستی محمدعلی نجفی گفته است: چه کسی گفته که نجفی کاندیدای انتخابات می شود؟ او خیلی تمایلی به نقش آفرینی در پارلمان ندارد

عطریانفر در بخش دیگری از سخنان خود می‌گوید: قضیه نقد و نسیه لاریجانی و عارف، ارزیابی ام این بود که مجلس آینده مجلسی با اکثریت اصولگرا و یک اقلیت نیرومند اصلاح طلب است و انجا گفتم که در یک مجلس اصولگرای غالب، به نظر نمی آید عارف به بتواند به موقعیت ریاست مجلس دست پیدا کند و از عبارت نقد لاریجانی بر نسیه عارف رجحان دارد، استفاده کردم چه بسا که در جبهه اصلاحات هم از یک حوزه انتخابیه دیگر در سراسر ایران یا حتی در خود تهران کسانی دیگری هم به مجلس راه پیدا کنند که به لحاظ هم ترازی، در عرض عارف و چه بسا بهتر هم باشند.

منبع: تسنیم