۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

پاداش بوسکتس به خاطر درخشش

باشگاه بارسلونا برای هافبک اسپانیایی خود که در این فصل عملکرد تحسین‌برانگیز داشته است، پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته است.
کد خبر : ۲۷۱۳۴۲
صراط: باشگاه بارسلونا برای هافبک اسپانیایی خود که در این فصل عملکرد تحسین‌برانگیز داشته است، پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته است.

در ماه فوریه سال 2015، باشگاه بارسلونا قرارداد سرخیو بوسکتس را تا روز سی‌ام ماه ژوئن سال 2019 تمدید کرد و امکان تمدید این قرارداد را برای یک سال دیگر و با افزایش حقوق مزایای هافبک اسپانیایی‌اش لحاظ کرد. در آن زمان خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا وعده داد که افزایش حقوق سالانه بوسکتس براساس عملکرد او امکان‌پذیر است.

حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق در شرف وقوع است، چون عملکرد بوسکتس در این فصل نسبت به فصل گذشته ارتقا پیدا کرده است. باشگاه بارسلونا نه تنها رقم فسخ قرارداد بوسکتس را به 175 میلیون یورو در سال افزایش دهد بلکه می‌خواهد حقوق او را هم بالا ببرد تا پاداش بازی‌های تأثیرگذار وی بر نتایج خوب اخیر آبی‌و‌اناری‌ها را بدهد.

به نوشته مارکا، خوسپ ماریا اوروبیتگ، مدیربرنامه‌های بوسکتس با بارتومئو تماس گرفته تا به او یادآوری کند که وقت عمل به وعده‌اش شده است. به دنبال این تماس بارتومئو شنبه هفته پیش قبل از ال‌کلاسیکو جلسه‌ای را برای مذاکره با بوسکتس ترتیب داد و به این بازیکن 27 ساله گفت که جایزه عملکرد خوبش در این فصل را خواهد گرفت هرچند میزان دقیقه افزایش حقوق وی هنوزاعلام نشده است.

بوسکتس در حال حاضر ششمین بازیکن پردرآمد بارسلونا بعد از مسی، نیمار، لوئیز سوارز، آندرس اینیستا و پیکه است. طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا افزایش حقوق بوسکتس در حدود یک میلیون یورو خواهد بود. حقوق بوسکتس در حال حاضر 170 هزار یورو در هفته است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط بارسلونا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز