۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰

شریعتمداری: بسیج نقاب آمریکا را بردارد

بسیج کشتی بی‌بادبان نبود که مسیر حرکت آن را امواج سهمگین اقیانوس تعیین کنند، بلکه قطب‌نمای رهبری را در اختیار داشت و با برافراشتن بادبان، بادها را به سمت و سویی که این قطب‌نما نشان می‌داد هدایت کرد و اینگونه بود که عقبه‌های سخت را پشت‌سر گذاشت و تمامی مسیر را «خوش به نشان» طی کرد.
کد خبر : ۲۷۱۴۱۱
صراط: دیروز حسین شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست مؤسسه کیهان در جمع بسیج رسانه مؤسسه، از بسیج به عنوان الگویی یاد کرد که از روزهای سخت حادثه با موفقیت بیرون آمده و امروزه به کارآمدترین فرمول برای مقابله با دشمنان مردم و حمایت از توده‌های مظلوم تبدیل شده است.

مدیر مسئول کیهان، ایستادگی سوریه در مقابل هجوم همه جانبه قدرت‌های استکباری، پیدایش انتفاضه به جای سرگردانی رهبران قبلی فلسطین در کریدورهای سازمان ملل، مقابله جانانه و مثال‌زدنی عراق با تروریست‌های وحشی داعش و حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن را نمونه‌های تکثیر شده‌ای از بسیج در جهان اسلام دانست و گفت؛ امروزه گستره بسیج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته و نه فقط در عرصه‌های نظامی، بلکه در همه عرصه‌های علمی، عمران و آبادانی و اجتماعی، کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت هر جا سخن از ابتکار و پیشرفت در میان است، رد پای دانشمندان، کارآفرینان، پزشکان، حقوقدانان و نخبگان بسیجی به وضوح دیده می‌شود و افزود؛ بسیج از نگاه دشمنان اسلام و نظام و مردم یکی از اصلی‌ترین موانع زورگویی و غارتگری آنان است و بی‌حساب نبود که شعار «توپ، تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» را ساخته و بر زبان پیاده‌نظام خود جای دادند.

مدیر مسئول کیهان، بر داشتن نقاب از چهره بزک‌شده آمریکا و نشان دادن ماهیت خونریز و نفرت‌انگیز آن را یکی از رسالت‌های کنونی بسیج رسانه دانست و تأکید کرد متهم کردن بسیجیان به تندروی و افراطی‌گری که از سوی دشمنان تابلودار بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها صورت می‌گیرد، گویاترین دلیل و محکم‌ترین سندی است که از درستی راه و کارآمدی بسیج حکایت می‌کند و اگر اینگونه نباشد و دشمن از بسیج تعریف و تمجید کند، جای نگرانی جدی است.

در این مراسم دکتر خلسه، قائم‌مقام بسیج رسانه کیهان، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های انجام شده و در دست انجام ارائه کرد و از تعدادی از بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.
منبع: کیهان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز