۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
بيدار باشيد و ببينيد رئيس ما دارد چه كار مي‌كند

درخواست نبویان برای رای ندادن به لاریجانی!

نبویان حملات تندی را علیه لاریجانی و مسئولان دولتی انجام داده است. او به کاظم جلالی، نماینده شاهرود هم اشاره کرده و از مردم خواسته است که "به این افراد رأی ندهید"!
کد خبر : ۲۷۱۴۷۹
گروه سیاسی صراط - روز سه‌شنبه ٢٦ آبان‌، محمود نبویان از اعضای جبهه پایداری به شاهرود رفت تا در هیأت رایه‌العباس(ع) روستای مغان این شهر، سخنرانی کند.

به گزارش صراط، نبویان در این سخنرانی، حملات تندی را علیه لاریجانی و مسئولان دولتی انجام داده است. او به کاظم جلالی، نماینده شاهرود هم اشاره کرده و از مردم خواسته است که " به این افراد رأی ندهید"! روزنامه شرق مهم‌ترین بخش‌های سخنان نبویان را منتشر کرده که گزیده آن به شرح زیر است:

- ‌ای مردم! آنهایی که آمدند در جامعه دارند رابطه با غرب را ترویج می‌کنند، بدانید و بشناسید. این وظیفه اطلاع‌رسانی را بشناسید. در ما ایجاد یأس می‌کنند. می‌گویید مسئولان هستند؟ به اینها چه کسی رأی می‌دهد؟ مردم رأی می‌دهند. بیدار باشیم. شما همین انتخاباتی را که در پیش دارید؛ همین انتخابات مجلس، بیدار باشید به این افراد رأی ندهید.

- اگر ما نمایندگان، جدی ایستادگی می‌کردیم این‌طور توافق ١٥ دقیقه‌ای رأی نمی‌آورد. بشناسید، رئیس ما دارد چکار می‌کند؟ از شما سؤال می‌کنم چه کسی ٢٠دقیقه‌ای مطرح کرد و فشار آورد که در ٢٠ دقیقه تمام شود. نماینده شهر شما دارد چکار می‌کند؟ بیدار باشید، بیدار باشید.

- برای خیلی‌ها سؤال است چرا آقا روشن‌تر وارد این موضوع نمی‌شود. آقا روشن‌تر از این، چه بگوید؟ من یک نمونه برای شما بگویم. وقتی آقا نهیب می‌زند، چرا بحث مذاکره با عمر سعد را مطرح کردید. ما که می‌دانیم چه کسی گفته است. من که می‌دانم شما هم می‌دانید. می‌گویند اسمش را بگویید. 

- من بعد از لوزان یقه وزیرخارجه را گرفتم، گفتم یادش بخیر شما نشسته بودی آقا گفتند مذاکره مستقیم دوجانبه با آمریکا جز ضرر برای کشور هیچ ندارد. به تو گفت چرا می‌روی و ١٠ ساعت با جان کری می‌نشینی و صحبت می‌کنی. می‌دانی چه گفت؟ گفت: بله فقط ضرر دارد هیچ فایده‌ای ندارد. گفتم پس چرا انجام می‌دهید؟ گفت آقا که به من مستقیم نگفته نرو با جان کری صحبت کن. در دیدار وزیر خارجه و سفرا آقای ظریف نشسته بود که آقا گفت: مذاکره با آمریکا جز ضرر برای ما ندارد.

- آقا فرمودند حق بازدید از مراکز نظامی نباید باشد. در ضمیمه ١ بند ٧٤ تا ٧٨ واژه‌ای به نام access دسترسی آورده شده است. ببینید چه آورده‌اند و آقایان هم رفته‌اند و پای آن را امضا کرده‌اند. فقط این را بگویم آن کسی که این توافق را نوشت خیلی به منافع ملت وارد بود. فقط به مردم توضیح بدهم که لوزان را که نوشت، وین را که نوشت، ژنو را که نوشت؟ فقط این را بگویم که ژنو ٣ آذر ٩٢ امضا شده است. حدود ٢٠ روز قبل، آبان‌ماه دوستان ما به این توافق دست یافتند و نقد آن را نوشتند و به وزیر دادند اما او گفت من اینها را امضا نمی‌کنم. توافق را گیر آوردند. مگر اینها نمی‌روند آنجا توافق نمی‌کنند. مگر وزیر آنجا نبوده است. بیدار باشید که توافق را چه کسی برای ما نوشته است؟ باید صریح اینها را پرسید.

- سؤال من این است آیا آقای ظریف دروغ گفته است؟ پاسخ می‌دهم نه چون آقا گفته است آقای ظریف متدین است. پس یک راه می‌ماند، یعنی مطالعه نکرده‌اند. آیا شما مطالعه‌نکرده امضا کرده‌اید؟

- آقای روحانی همان روز توافق آمد و گفت ما فقط محدودیت چندساله پذیرفته‌ایم. گفت فقط هشت‌ساله پذیرفته‌ایم. آقا در این توافق ١٠ساله، ١٥ سال و ٢٠ سال و ٢٥ سال و حتی در برخی موارد ابدی آمده است. سؤال این است که آیا رئیس‌جمهور دروغ می‌گوید، نه. مطالعه نکرده است.

- به ما گفته‌اند شما باید تا ابد سوخت مصرف‌شده رآکتورهای بالفعل و آینده را به بیرون بفرستید. چرا؟ چون اسرائیل باید امن باشد. چون در سوخت مصرف‌شده پلوتونیوم است. ما که دنبال بمب نیستیم. اما یکی از مصارف پلوتونیوم تولید بمب است و ‌هزار مصرف دیگر هم دارد. از آقایان تعهد گرفته‌اند تا قیامت تمام سوخت مصرف‌شده را به خارج بفرستند. من به صالحی گفتم حال را که می‌دانم اما آینده یعنی چند سال؟ ١٠ سال؟ ١٥ سال؟ ٥٠ سال؟ گفتم امام زمان(عج) بیاید می‌توانیم این تعهد را برداریم؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۶۵
۴۴
قطعا"لاریجانی و ابوترابی و دیگر نمایندگانی که برجام که مغایر منافع ملی ماست رو تایید کردند در مجلس آینده جایگاهی نخواهند داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۴۰
۵۹
نبویان و دو سه چهار نفر ........... مجلس بدانند که مردم خودشان آگاه هستند و می دانند که در اسفند ماه به چه کسانی رای دهند یا رای ندهند و قطعا نبویان و دوستان اقلیت اون که دلواپس هستند و باید هم دلواپس باشند چون می دانند که مردم دیگر آنها را نمی خواهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا ... شو
دوست امام وانقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۲۶
۳۸
قطعا فرقه ....... ...... در مجلس اینده جایگاهی ندارد. ومردم لاریجانی وابوترابی را بر ان ..... ترجیح میدهند .فرقه ضاله ..... میخواهند ریشه انقلاب را بزنند کینه وعقده ای که از امام دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای فاتح خواندم به دوست امام و انقلابی که حرفش این باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۱۲
۱۷
پس شعار همدلي و همزباني كجا رفته ؟
اگر اين طرز تفكر را در جامعه رواج دهيم حاصلش جز تفرقه چيزي نيست

علت اينكه جامعه ما پيشرفت همه جانبه اي ندارد اول حسادت سپس سنگ اندازي است
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۲۵
۳۴
به نبويان و دوستانشون نبايد راي داد چون اهل منطق نيستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۲۱
۳۸
نبویان به شعور مردم توهین نکن مردم قیم نمی خواهند . شما از رای مردم نگرانید و دلواپس خودتون
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۱۳
۲۵
چاهی مکن بهر کسی/اول خودت دوم کسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۱۷
۵
از مدير محترم سايت تشكر مي كنم كه نظرات موافق يا مخالف مردم را درج مي نمايد.

با تشكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
۱۹
۲۲
باز این سبزیها تو این سایت سر وکله شون پیدا شد تند تند از طرف مردم نظر میذارن