۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

سلامی: نظم در مرزها خوب است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیل جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از کشورمان به سوی عراق عازم شده و با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هستیم مشکل خاصی پیش‌روی سفر این عزیزان قرار نگرفته است.
کد خبر : ۲۷۱۵۱۷
صراط: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیل جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از کشورمان به سوی عراق عازم شده و با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هستیم مشکل خاصی پیش‌روی سفر این عزیزان قرار نگرفته است.

سردار حسین سلامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه اظهار کرد: امسال شاهد برقراری نظم و امنیت بیشتری در مرزها برای خروج زوار اربعین هستیم و این مهم جز از طریق هماهنگی‌ و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی افزود: سیل جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از کشورمان به سوی عراق عازم شده و با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هستیم مشکل خاصی پیش‌روی سفر این عزیزان قرار نگرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکر از همکاری مسئولان و همراهی زوار و عامه مردم در برپایی این مانور عظیم گفت: همچنان که امروز هم مشاهده کردیم، دستگاه‌های اجرایی در کنار نیروهای امنیتی در این ایام نظم خوبی را به پایانه‌های مرزی داده‌اند و جای تقدیر دارد.

سلامی در پایان عنوان کرد: همچنین لازم است از تلاش و زحمات همه بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های خدماتی، امدادی، امنیتی، انتظامی و بخش‌های حمل و نقل تشکر کرد.
منبع: فارس