۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
حساس دانستن بازی به‌خاطر نکونام ساده‌انگاری است

جلالی: اطلاعات خوبی از استقلال داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:خیلی خوشحالم که با تیمی کار می‌کنم که بازیکنانش می‌خواهند خوب باشند.
کد خبر : ۲۷۱۵۲۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:خیلی خوشحالم که با تیمی کار می‌کنم که بازیکنانش می‌خواهند خوب باشند.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:خیلی خوشحالم که با تیمی کار می‌کنم که بازیکنانش می‌خواهند خوب باشند، خوب بودن در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی به چشم می‌آید و ما می‌خواهیم علاوه بر اینکه فردا یک بازی صمیمی خوب و موفق را انجام دهیم نشان بدهیم که در زمینه‌های دیگر هم خوب هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سایپا می‌تواند استقلال را شکست دهد، گفت: ما حامد فلاح‌زاده و وحید اسماعیلی‌بیگی را در اختیار نداریم و مطمئن باشید فردا این فرصت خوب را که اکثر نفراتمان را در اختیار داریم از دست نمی‌دهیم.

جلالی در خصوص ارزیابی‌اش از استقلال گفت: ما وقتی با هر تیمی بازی داریم سعی می‌کنیم بازی‌های آن تیم را دقیق ارزیابی کنیم. ما از دل تحلیل بازی‌ها می‌توانیم از نحوه تمرین آنها متوجه شویم. در مورد استقلال اطلاعات خوبی داریم.

وی تأکید کرد: نکونام را هفته گذشته در تمرینات دیدم و تحلیل کردم یک بازیکن ما 140 بازی ملی دارد و هفت سال در اروپا بازی کرده است اگر بگوییم او به خاطر یکی دو سال بازی در یک تیم دیگر حساسیت ویژه روی مسابقه فردا ایجاد کرده است ساده انگاری است. چیزی که من از بقیه بازیکنان و نکونام طی هفته گذشته دیده‌ام اهداف تیمی ما است و حساسیت دیگری در این مورد ندیده‌ام چون همه حساسیت‌ها در اهداف تیمی ما حل شده است.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست کی‌روش خودش در تمرینات تیم‌ها حضور داشته باشد، گفت: کلاً این کار بسیار خوبی است کادر فنی تیم ملی بداند باشگاه‌ها روی چه موضوعاتی کار می‌کنند و چه شرایطی دارند، مطمئنم اگر نفر اول گروه فنی تیم ملی به تمرینات تیم‌ها برود خیلی بهتر خواهد بود ولی این نفراتی هم که به تمرینات تیم‌های لیگ برتری می‌آیند چشم‌های کادر فنی تیم ملی هستند.
منبع: فارس