۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

اینیستا: مسی نیازی به گلزنی ندارد

کاپیتان بارسلونا داستان‌هایی که درباره کاهش شمار گل‌های لیونل مسی در این فصل ساخته شده‌اند را بی‌مورد دانست و تأکید کرد هم‌تیمی آرژانتینی حتی اگر گل هم نزد، بازیکنی خاص است.
کد خبر : ۲۷۱۵۳۰
صراط:  کاپیتان بارسلونا داستان‌هایی که درباره کاهش شمار گل‌های لیونل مسی در این فصل ساخته شده‌اند را بی‌مورد دانست و تأکید کرد هم‌تیمی آرژانتینی حتی اگر گل هم نزد، بازیکنی خاص است.

بر خلاف فصول قبل که در اکثر هفته‌ها در اخبار مربوط به تیم فوتبال بارسلونا نام لیونل مسی بیش از دیگر بازیکنان این تیم شنیده می‌شد، در این فصل این نیمار و سوارز بود‌ه‌اند که در گلزنی از هم‌تیمی آرژانتینی خود سبقت گرفته‌اند و از دو ماه خانه‌نشینی او به خاطر مصدومیتش نهایت استفاده را انجام داده‌اند.

با این حال آندرس اینیستا می‌گوید که کم شدن آمار گل‌های لیونل مسی در این فصل چیزی از ارزش‌های کاپیتان دوم کاتالان‌ها کم نمی‌کند و او حتی اگر گل نزند هم برای بارسا مهره‌ای ارزشمند است.

اینیستا گفت: من فکر نمی‌کنم که لئو برای خاص بودن نیاز به گلزنی داشته باشد. تا جایی که ما می‌دانم او بهترین بازیکن دنیاست. اگر مسی گل بزند، چه بهتر اما اگر گل نزند هم مشکلی نیست.

کاپیتان کاتالان‌ها در ادامه به هواداران بارسلونا هشدار داد به خاطر نتایج اخیر تیم‌شان انتظارات غیرمنطقی از تیم‌شان نداشته باشند، چرا که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی است.

اینیستای 31 ساله افزود: باید سعی کنیم روند فعلی‌مان را تا بیشترین زمان ممکن ادامه دهیم و از آن حداکثر استفاده را ببریم. پیشرفت ما نباید به اینجا ختم شود، اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و  ما خوشحالیم که چنین روند فوق‌العاده‌ای را در پیش گرفته‌ایم. البته وضعیت کنونی‌ نباید باعث شود که از مسیر‌مان خارج شویم. مهمترین چیز این است که در اوج بمانیم و به هواداران برای ادامه دادن به حمایت‌های‌شان از تیم انگیزه‌ بدهیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط مسی بارسلونا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز