۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
20:30 صحبت‌هایم را کامل پخش نکرد

منصوریان: فکر نمی‌کنم مبعلی جدا شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از تیم پرسپولیس به عنوان یکی از قطبهای اصلی فوتبال ایران یاد کرد.
کد خبر : ۲۷۱۵۳۴
صراط:  سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از تیم پرسپولیس به عنوان یکی از قطبهای اصلی فوتبال ایران یاد کرد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فردا با پرسپولیسی بازی داریم که یکی از دو قطب فوتبال ماست، البته نه به خاطر عملکرد امسالش بلکه به خاطر قدمت 30 ساله‌اش. دو تیم استقلال و پرسپولیس قطب‌های فوتبال ما هستند و پیشکسوتان آنها مورد احترام.

وی افزود: سرمربی تیم پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ است که شش سال در تیم ملی به فوتبال ایران خدمت کرد و در حال حاضر هم تیمی درست کرده که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند و در هر بازی در ایجاد موقعیت بسیار موفق است. پرسپولیس همانقدر که در حمله خوب و موفق ظاهر شده در دفاع نیز تا حدی آسیب‌پذیر است، اما کلاً تیم خیلی خوبی است. جدا از بحث داوری که تا اینجای فصل گریبانگیر آنها و همچنین تیم ما هم شده است، در کل پرسپولیس تیمی منظمی است که فوتبال را خوب و روبه‌جلو بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد: به نظرم پرسپولیس تیمی است که ستاره در اختیار ندارد، اما تا اینجای فصل توانسته در تولید ستاره موفق عمل کند. ما حریف‌مان را به طور کامل می‌شناسیم و با تفکرات نیمکت این تیم آشنا هستیم. از این جهت که برانکو سال‌ها در فوتبال ایران بوده و هست. پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که چه نفراتی را برای این بازی در اختیار ندارد. در این سو تیم ما بعد از یک بازی نفسگیر و با افتخار مقابل استقلال شرایط خوبی دارد. ما در تلاشیم کلمه بدشانسی را از ذهن بازیکنان‌مان دور کنیم و به این امید مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم که با یک بازی خوب و حساب‌شده به آنچه می‌خواهیم، برسیم.

منصوریان در ادامه به آخرین وضعیت مصدومان تیمش اشاره کرد و افزود: ما چند بازیکن مصدوم در اختیار داریم که خوشبختانه با هماهنگی گروه پزشکی باشگاه استقلال و تیم ملی برای حضور در میدان آماده می‌شوند. در اینجا جا دارد از خانم دکتر محمدی و دکتر نوروزی تشکر کنم. با هماهنگی کادرپزشکی‌مان به مدت 18 ماه است که با دکتر محمدی هماهنگ هستیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برای 26 آذر کاپیتان تیم‌مان را در اختیار خواهیم داشت و برای اول دی‌ماه نیز سانتوز آماده خواهد شد. ضمن اینکه مبعلی هم به جمع‌مان برگشته است، اما کاملاً آماده نیست و زمان می‌برد که به همان مهندسی که انتظارش را داریم تبدیل شود.

وی گفت: در بازی با استقلال هر موقع مبعلی صاحب توپ می‌شد من خیالم راحت بود. واقعاً حیف است بازیکنی مثل مبعلی شش هفت سال از عمر ورزشی‌اش را در تیم ملی نبود. به هر حال ما مقابل پرسپولیس نسبت به بازی با استقلال تغییراتی خواهیم داشت و چند بازیکن‌مان در این بازی در ترکیب اصلی نخواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه چرا ایمان مبعلی در دیدار مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پنالتی نزد، گفت: ایمان سال گذشته در بازی حساس مقابل پدیده یکی از حساس‌ترین ضربات پنالتی را از دست داد. با توجه به این مسئله به گذشته برمی‌گردم و می‌بینیم که وقتی بازیکن بزرگی اعلام می‌کند شرایط زدن پنالتی ندارد منطقی نیست به او پنالتی بدهیم، همان‌طور که در فینال جام جهانی 94 بازیکنانی چون باره‌سی و روبرتو باجو پنالتی‌های خود را بیرون زدند. البته تصمیم داشتیم که پنالتی‌های هفتم یا هشتم را به مبعلی بدهیم که به آنجا نرسید.

منصوریان در خصوص پخش صحبت‌های او در برنامه خبری 20:30 گفت: من صدای علی رضوانی گزارشگر این برنامه را دوست دارم! بیرانوند در لیست کارلوس کی‌روش قرار داشت و برای او ویزا گرفته بودند. قرار بود بیرانوند متنبه شود، اما قرار نیست همه درها برای او بسته باشد. خودم دیدم که برخی از مربیان برای تنبیه یک بازیکن به همه عوامل می‌گویند که درها را به روی او ببندید، اما ما منافع تیم ملی را لحاظ کردم.

وی افزود: می‌توانستم از طریق روابطم استفاده کنم و راه را برای بیرانوند ببندم، اما با گروه فنی تیم ملی تماس گرفتم و گفتم که من منافعی ندارم و منافع تیم ملی ارجحیت دارد. نمی‌خواستم بیرانوند فکر کند من می‌خواهم او را با شمشیر از وسط نصف کنم. با این وجود در برنامه 20:30 مانند فیلم جیمزباند دیالوگ‌های من و کی‌روش را پخش کردند، این صحبت‌ها تنها بخشی از اظهارات من بود و به طور کامل پخش نشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه آیا می‌پذیرد که ایمان مبعلی به استقلال بپیوندد، تصریح کرد: مبعلی بازیکن 20 ساله‌ای نیست و بهترین تصمیم را خودش می‌گیرد. او دو سال دیگر وارد جرگه مربیان می‌شود. ما نمی‌خواهیم فضا را ملتهب کنیم و درخواست رسمی نداریم. باشگاه نفت متولی همه ماست و تاکنون درخواست رسمی برای جذب بازیکنی به دست ما نرسیده است. درست است که در فوتبال درخواست رسمی و غیررسمی نداریم، اما فکر نمی‌کنم مبعلی از جمع ما جدا شود.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز