۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

نوروزی: نمی‌دانم چند گل به رحمتی زده‌ام

مهاجم تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که در فصل جاری عملکرد خوبی در ترکیب نارنجی‌پوشان نداشته است.
کد خبر : ۲۷۱۵۴۸

صراط:  مهاجم تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که در فصل جاری عملکرد خوبی در ترکیب نارنجی‌پوشان نداشته است.

رضا نوروزی در خصوص تقابل با استقلال در هفته سیزدهم گفت: تیم ما بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر در پیش دارد. استقلال تا الان نتایج بسیار خوبی گرفته است و ما قطعاً روز سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. البته روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. ما قطعاً برای برد وارد زمین خواهیم شد.

وی در مورد نقاط قوت و ضعف استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در خطوط هافبک و حمله شرایط بسیار خوبی دارد و در خط دروازه هم سیدمهدی رحمتی در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته است. استقلال در مجموع تیم پرقدرتی است، اما ما منتظر هستیم تا در زمین مسابقه توانایی‌های خود را نشان دهیم.

نوروزی که آمار خوبی در گل زدن به رحمتی دارد، در این خصوص به تسنیم گفت: نمی‌دانم تا به امروز چند گل به رحمتی زده‌ام. با پیراهن استیل‌آذین زمانی که رحمتی در سپاهان بود به او گل زدم. با پیراهن فولاد هم به رحمتی گل زدم. هم زمانی که رحمتی در سپاهان بازی می‌کرد و هم زمانی که در استقلال بود، با پیراهن نفت تهران به او گل زدم. در این مسابقه نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم، اما نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم.

نوروزی در واکنش به انتقادهایی که از عملکردش در این فصل صورت گرفته است، گفت: قبول دارم که امسال عملکرد خوبی نداشته‌ام. البته چند بار مصدوم شدم و نتوانستم چند بازی پشت‌سر انجام دهم. امسال از عملکردم راضی نیستم، هرچند که باید بگویم فرصت‌های خاص گلزنی نداشتم که آنها را هدر بدهم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط نوروزی رحمتی