۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

لوازم اصلی خانه های ایرانی +نمودار

بررسی ها نشان می دهد سطح برخورداری مردم از ملزومات اولیه زندگی ، شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ... بالاست این در حالی است که امارهای مذکور وضعیت خانه های ایرانی را به وضوح نشان نمی دهند .
کد خبر : ۲۷۱۶۷۷
صراط: هر چند در سال هاي اخير وسايل زندگي نوظهور جاي خود را در خانه هاي ايراني باز كرده اند اما بانك مركزي هنوز شيوه نامه اش در خصوص تدوين گزارش ملزومات زندگي ايراني را با تغيير چنداني روبرو نكرده است.

خانه هاي ايراني در يك دهه گذشته با لوازمي آشنا شده اند كه پيش تر جايي رد زندگي عادي و روزمره نداشت . با وجودي كه برخي لوازم مذكور را لوكس قلمداد مي كنند اما طبقه اي از خانوارهاي شهري به اين وسايل به چشم ملزومات عادي زندگي مي نگرند.

بر اساس اين گزارش در يك دهه گذشته پرسش در خصوص كامپيوتر شخصي، پنكه و تلفن همراه و دوربين فيلمبرداري به فهرست تدويني بانك مركزي افزوده شده است اين در حالي است كه در اين دوره زماني تبلت ها، لب تاپ ها، وسايل جديد بازي، مبلمان، وسايل خواب و ... جاي خود را در زندگي ايراني باز كرده اند .

 بررسي ها نشان مي دهد سطح برخورداري مردم از ملزومات اوليه زندگي ، شامل تلويزيون، يخچال، اجاق گاز، جاروبرقي و ... بالاست اين در حالي است كه امارهاي مذكور وضعيت خانه هاي ايراني را به وضوح نشان نمي دهند.

لوازم اصلی خانه های ایرانی +نمودار