۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

اصولگرایان منسجم‌تر از اصلاح‌طلبان هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ اصولگرایان برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس بسیار منسجم‌تر از اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنند
کد خبر : ۲۷۱۷۰۱

صراط: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ اصولگرایان برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس بسیار منسجم‌تر از اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنند

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: موضوع بسته شدن پرونده PMD در شورای حکام و همچنین آژانس بین‌المللی شرط اصلی در ادامه اجرای مراحل برجام است و ما نیز معتقدیم اگر غرب بخواهد از این تعهدات خود عدول کند، قطعاً اجرای برجام امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه باید تمام تعهدات از سوی غرب در موضوع برجام مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان کشورمان به ویژه تیم مذاکره‌کننده از حق و حقوق هسته‌ای ملت ایران کوتاه نیامده و شفاف و روشن با بسته شدن پرونده PMD سعی کنند تا فرآیند برجام را با فرجام تمام کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بارها آژانس بین‌المللی اعلام کرده که در بستن پرونده PMD به صورت کامل ورود پیدا کرده اما به نظر می‌رسد دغل‌بازی‌ها و برخی اقدامات فریبکارانه غرب در بستن پرونده PMD ادامه دارد و نظر مجلس نیز بر این است که باید به هر شکل ممکن این پرونده بسته شده و راه اجرایی برجام نمود پیدا کند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه اصولگرایان برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس بسیار منسجم‌تر از اصلاح‌طلبان حرکت می‌کنند، افزود: هر چند اصلاح‌طلبان با همراه کردن دولت قصد دارند در انتخابات پیش رو بیشترین کرسی را به دست آورند اما پیش‌بینی‌ها همچنان حکایت از مقبولیت اصولگرایان در انتخابات اسفند امسال دارد که هم در انتخابات خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی قطعاً همگرایی بیشتر زمینه وحدت و حضور پرشور مردم را نیز با دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی فراهم می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: روند حرکتی انتخابات نشان می‌دهد که در ماه‌های آینده با تأیید صلاحیتی که کاندیداها از شورای نگهبان دریافت می‌کنند فضا گرم‌تر و رقابت گسترده‌تر می‌شود اما قطعاً با این فرآیند پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش رو بیش از اردوگاه به هم ریخته اصلاح‌طلبان نمود پیدا کرده است.

حقیقت‌پور در پاسخ به سئوالی در مورد تلاش اصلاح‌طلبان برای وارد کردن برخی گزینه‌های مردود شده در فتنه سال 88 اضافه کرد: به هیچ وجه با چنین نگاه و نگرشی موفقیتی به دست نیامده و حرکت درست و مناسب و اقبال مردمی را شاهد نمی‌شویم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید عبرت‌های فتنه 88 را فراموش کرد چرا که فتنه 88 نشان داد که عده‌ای به راحتی می‌توانند در دام طمع زور، قدرت و تزویر گرفتار آیند.

منبع: فارس