۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

خاتمی: برجام را مشروط قبول داریم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما برجام مشروط به 9 شرط رهبر معظم انقلاب را قبول داریم درحالی که عده‌ای چنین وانمود می‌کنند اگر برجام اجرا شود تمام گره‌های این کشور باز می‌شود، این اعتماد به غیر خدا است.
کد خبر : ۲۷۱۷۰۴
صراط:  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما برجام مشروط به 9 شرط رهبر معظم انقلاب را قبول داریم درحالی که عده‌ای چنین وانمود می‌کنند اگر برجام اجرا شود تمام گره‌های این کشور باز می‌شود، این اعتماد به غیر خدا است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی دقایقی پیش در مراسم یادواره شهدای نطنز در سالروز حماسه و ایثار این شهر، اظهار داشت: 162 شهید، 185 جانباز، 25 آزاده و 3 شهید روحانی سرافراز، نطنز را به شهر اولیای خدا تبدیل کرده است. به این معنا که این شهر، شهر عارفان حق و محراب است و 162 شهید معنایش این است که بدنه تدین، بدنه عشق به خدا در این شهر  بوده هست و خواهد بود.

وی افزود: مردم این شهر مانند سرو قامت کشیده، ایستاده و خم به ابرو نیاوردند و در برابر این همه مشکلاتی که دشمنان برای شما تدارک دیده‌اند، محکم ایستاده‌اید.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این یادواره در زمان خوبی برپا شد، در آستانه اربعین حسینی و در شرایطی که کشور حال و هوای حسینی و عاشورایی دارد. امروز مقام معظم رهبری در پیام خود به زائران اربعین گفتند آرزو داشتم من هم می‌توانستم در این راهپیمایی باشکوه همراه زائران کوی عشق، کوی شهیدان باشم.

وی با بیان اینکه اولین بُعد این فرهنگ خداباوری، عشق به خدا و ایمان به وعده‌های خدا است، تصریح کرد: آنچه مهم است این بوده که فرهنگ شهیدان ما، فرهنگ عاشورا بود، شهیدان بافرهنگ عاشورا به دیدار خدا رفتند و بازماندگان آن‌ها و بیعت‌کنندگان با شهیدان با این فرهنگ بیعت دارند. این مایه حیات و شادابی ماست.  فرهنگ شهدا، 36 سال است که ما را بیمه کرده و بیمه خواهد کرد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: کشور نزدیک به 80 میلیونی با توطئه‌های دم‌به‌دم مواجه است، در برجام نیز موضعمان موضع ولایت است و از ابتدا نیز همین بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما برجام مشروط به 9 شرط رهبر معظم انقلاب را قبول داریم اما عده‌ای دارند چنین وانمود می‌کنند اگر برجام اجرا شود تمام گره‌های این کشور باز می‌شود. این اعتماد به غیر خداست و بنده بر اساس آموزه‌های قرانی می‌دانم که این دشمنان به صحبت‌های خود پایبند نخواهند بود و اکنون هم می‌بینیم که در حال دبه کردن هستند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط خاتمی برجام