۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

چرا کرار هیچ پولی نگرفت و رفت؟

هنوز چند ساعتی از فسخ قرارداد با استقلال نگذشته بود که ملی پوش عراقی به تیم نفت الوسط پیوست.
کد خبر : ۲۷۱۷۲۴
صراط: هنوز چند ساعتی از فسخ قرارداد با استقلال نگذشته بود که ملی پوش عراقی به تیم نفت الوسط پیوست.

جاسم کرار بعد از چند ماه پرحاشیه و جنجالی سرانجام با کمترین سرو صدا قراردادش را با صدرنشین لیگ برتر فسخ کرد تا برای دومین بار در طول چند سال گذشته حضورش در جمع استقلالی ها چندان خوشایند تمام نشود. این بازیکن به خاطر تمام بدرفتاری ها و جنجال هایی که به راه انداخت در لیست سیاه مدیران باشگاه قرار گرفت و با وجود این که پرویز مظلومی دوست نداشت تا پلی میکر عراقی اش را از دست بدهد بالاجبار زیر بار جدایی او رفت تا کرار روز یکشنبه بدون هیچ بحثی قراردادش را فسخ کند و به عراق بازگردد.


هنوز چند ساعتی از بازگشت کرار به نجف نگذشته بود که باشگاه نفت الوسط این شهر خبر از عقد قراردادی 18 ماهه با ملی پوش عراقی داد تا مشخص شود چرا کرار بدون هیچ چک و چانه زدن زیر بار فسخ قرارداد آن هم با شرط و شروط استقلالی ها رفت! جاسم کرار که امسال یکی از سنگین ترین قراردادهای مالی را با باشگاه تهرانی داشت بدون هیچ دریافتی زیر برگه فسخ قرارداد را امضا کرد و به نجف بازگشت تا فوتبالش را در زادگاهش ادامه بدهد.

نفت الوسط یکی از باشگاه های متمول عراق محسوب می شود که در شهر نجف طرفداران پرشماری دارد. این تیم در حال حاضر در گروه الف لیگ عراق با گذشت هشت هفته با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به الزوراء در جایگاه دوم ایستاده و از شانس بالایی برای رسیدن به مرحله نهایی برخوردار است ضمن این که نماینده عراق در مسابقات AFC CUP نیز هست. در ترکیب فعلی این باشگاه بازیکنانی از برزیل ، کلمبیا و لبنان حضور دارند که اضافه شدن کرار به این تیم می تواند قدرت تهاجمی آنها را بالا ببرد نکته ای که مربی بومی این تیم حمزه الجمال به آن اشاره کرده است. پیش از این رسانه های ورزشی عراق از بن بست در مذاکرات جاسم کرار با الزورا بر سر مبلغ قرارداد خبر داده بودند اما به نظر می رسد کرار با قراردادی به ارزش 300 هزار دینار عراق به نفت الوسط پیوست تا به تیم شهرش کمک کند تا نماینده عراق در بازی های آسیایی باشد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط کرار استقلال