۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

انتظامی: شرایط جسمانی‌ام مساعد است

مجید انتظامی گفت: صبح امروز از بیمارستان مرخص شدم؛ در حال حاضر از لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر می‌برم اما تحت نظر پزشک متخصص خواهم بود.
کد خبر : ۲۷۱۷۵۰
صراط: مجید انتظامی گفت: صبح امروز از بیمارستان مرخص شدم؛ در حال حاضر از لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر می‌برم اما تحت نظر پزشک متخصص خواهم بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، مجید انتظامی صبح روز گذشته به دلیل مشکلات قلبی و گرفتگی یکی از عروق قلبش راهی بیمارستان شد اما صبح امروز از بیمارستان شهید رجایی مرخص شد. این آهنگساز در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به ترخیصش از بیمارستان گفت: صبح امروز ار بیمارستان مرخص شدم؛ در حال از لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر می‌بردم اما تحت نظر پزشک متخصص بیمارستان رجایی خواهم بود.  از دکتر پیغمبری و کادر بیمارستان شهید رجایی برای زحماتی که برایم کشیدند کمال تشکر را دارم.

انتظامی در خصوص فعالیت‌های اخیر موسیقایی‌اش نیز گفت: آخرین اثری که کار کرده‌ام، قطعه «پیروزی» با صدای سالار عقیلی و شعر عبدالجبار کاکایی بوده است. این اثر بیش از یک ساعت موسیقی است که بر خلاف کارهای سابقم که موسیقی محور بودند و کلام در آنها کم‌رنگ بود، بیشتر کلام محور است و کلام نقش بیتری در این اثر ایفا می‌کند.

وی در مورد ساختار، تنظیم و سازبندی این اثر عنوان کرد: این اثر ترکیبی از ارکستر سمفونیک و برخی سازهای موسیقی پاپ و ساز سه‌تار است که بیشتر بر اساس رپرتوار ایرانی ساخته شده است. در این اثر سعی کردم از ساختار ثقیل استفاده نکنم که برای تمام اقشار مردم قابل پذیرش‌تر باشد و با زبانی ساده‌تر اثر را ارائه داده‌ایم.

انتظامی ادامه داد: این اثر را بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر کرده که این‌ها پروژه‌هایی بوده که از 15 سال پیش آغاز کرده‌ام و قطعه «پیروزی» مرحله سوم این پروژه است.

وی در پایان گفت: کماکان به فعالیت موسیقی ادامه می‌دهم. پیشنهاد چندین فیلم برای ساخت موسیقی دارم که هنوز تصمیمی برای آنها نگرفته‌ام. همچنین برنامه داریم که قطعه «پیروزی» به خوانندگی سالار عقیلی را در آینده نزدیک نیز به اجرا بگذاریم.
منبع: فارس