۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

بهروان: لطفا فرافکنی نکنید!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.
کد خبر : ۲۷۱۷۵۱
صراط: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

غلامرضا بهروان در این‌باره اظهار کرد: ضمن قدردانی از همکاری همه باشگاه‌های کشور در برگزاری هرچه بهتر مسابقات و با آرزوی توفیق بیشتر برای همه عزیزان اعم از باشگاه‌ها، مدیران، کادر فنی، بازیکنان، تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال، همانطور که مستحضرید برنامه سازمان لیگ در ابتدای فصل و قبل از شروع مسابقات در قالب دو تقویم پیشنهادی سالیانه برنامه ریزی شده بود و در اختیار تمام باشگاه‌ها برای ارائه پیشنهادات و نظرات در مورد برنامه فوق قرار داده بود و شرایط برای کلیه تیمها یکسان بوده است.

وی ادر ادامه گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان در ابتدای فصل طبق قرعه کشی بیشتر بازی‌های خود را میزبان بود و بر طبق منطق و قوانین باید در بازی‌های بعدی خود میهمان تیم‌هایی که میزبان آنها بوده است، باشد.

رئیس کمیته مسابقات گفت: سازمان لیگ تمام باشگاه‌ها را به یک دید می‌نگرد و برنامه بازی‌ها برای همه باشگاه‌ها یکسان است. همچنین قرعه کشی مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر به صورت رسمی و در حضور مدیران، مسئولان ورزشی و باشگاه‌ها و جلوی دید بیش از چند میلیون بیننده تلویزیونی که به صورت زنده از سیما شاهد این برنامه بودند صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: ذکر این نکته ضروری است که همانطوریکه اگر باشگاهی در جریان یک فصل مسابقات پیاپی را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و آن را حاصل درایت، مدیریت، برنامه ریزی و هنر کادر فنی و بازیکنان خود می‌داند، در مواقعی هم که تیمشان دچار عدم نتیجه گیری می‌شود هم باید همان پارامترها و برتری قدرت حریف را در نظر داشته باشند. بهتر است فرافکنی نکنیم و آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

منبع: ایسنا