۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

سفر آیت‌الله نوری ‌همدانی به کردستان

آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان در ادامه سفرهای استانی خود وارد شهرستان سنندج شد و به مدت 5 روز مهمان کردستانی‌ها است.
کد خبر : ۲۷۱۷۶۵
صراط: آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان در ادامه سفرهای استانی خود وارد شهرستان سنندج شد و به مدت 5 روز مهمان کردستانی‌ها است.

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان در ادامه سلسله سفرهای استانی خود ظهر امروز با استقبال حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، علمای شیعه و سنی استان، زاهدی استاندار کردستان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان استانی وارد فرودگاه سنندج شدند.

مرجع تقلید شیعیان که به دعوت حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، علما، استاندار و مسئولان به کردستان سفر کرده به‌مدت 5 روز میهمان مردم مهمان‌نواز و خونگرم این استان است.

دیدار با علماء و روحانیون شیعه و اهل سنت، حضور در صبحگاه مشترک ویژه نظامیان، دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین دیدار با نخبگان و مدیران استان از جمله برنامه‌های سفر 5روزه آیت‌الله نوری‌همدانی به استان کردستان است و این مرجع تقلید روز جمعه به استان قم باز می‌گردد.

منبع: تسنیم