۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

ضرغامی: با پیروزی یک‌ضرب روحانی نفس راحت کشیدیم

رئیس سابق رسانه ملی عنوان کرد: از گرفتاری‌های مدیران صداوسیما وقتی است که انتخابات در کشور به دور دوم می‌رود و دوباره همه چیز از اول شروع می‌شود، به خصوص انتخابات ریاست جمهوری.
کد خبر : ۲۷۱۷۶۸

عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی با انتشار تصاویری از قوی‌ترین مردان جهان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت.

یک ضرب از دو ضرب بهتر است!
رکورد افسانه‌ای حاج حسین رضا زاده شکسته شد. هم در دو ضرب و هم در مجموع. لوچوف، هرکول 26 ساله روسی که می گوید عشق اش رضا زاده بوده و از بچگی آرزو داشته مثل او شود، در دو ضرب 264 کیلو زد و در مجموع 475 ، و به این ترتیب 1 کیلو گرم رکورد دوضرب و 3 کیلو گرم رکورد مجموع را بهبود بخشید. فعلا او قوی ترین مرد جهان است.
البته رکورد یک ضرب هنوز در اختیار بهداد سلیمی عزیز است . لوچوف نتوانست به رکورد 214 کیلو گرم بهداد نزدیک شود و با 211 کیلو گرم کار خود را تمام کرد.
تیم وزنه برداری ما هم رتبه ای بهتر از مقام پانزدهم کسب نکرد !
این یعنی زنگ خطر جدی برای ایران. تلاش کنیم تا در المپیک جبران کنیم ضمنا قدرشناس جهان پهلوان حسین رضا زاده هم هستیم که با کارنامه ای استثنایی و پر از مدال های طلای المپیک و جهانی، به مدت 15 سال قوی ترین مرد جهان بود.
از گرفتاری های مدیران صدا و سیما وقتی است که انتخابات در کشور به دور دوم می رود و دوباره همه چیز از اول شروع می شود. به خصوص انتخابات ریاست جمهوری!
در سال 92، وقتی آقای روحانی در همان دور اول "یک ضرب" پیروز شد، بروبچه های صدا و سیما یک نفس راحت کشیدند ! سیاسی تحلیل نکنید ! حرف دل مان بود!
به همین دلیل یک ضرب را به دو ضرب ترجیح می دهیم که خوشبختانه رکوردش هنوز دست خودمان است.

منبع: فارس