۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

بادامچیان: وحدت اصولگرایان ضرورت دارد

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به موضوع نفوذ جریان‌های غرب‌گرا و نفوذی و لیبرال و میانه‌رو ضرورت وحدت اصولگرایان بیشتر احساس می‌شود.
کد خبر : ۲۷۱۷۷۹

صراط:  نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به موضوع نفوذ جریان‌های غرب‌گرا و نفوذی و لیبرال و میانه‌رو ضرورت وحدت اصولگرایان بیشتر احساس می‌شود.

اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: وحدت ضرورتی است که امروز بیش از گذشته احساس می شود و با توجه به موضوع نفوذ جریان های غرب گرا و نفوذی و لیبرال و میانه رو ضرورت وحدت اصولگرایان بیشتر احساس می شود.

وی افزود: نیروهای متعهد و متدین به انقلاب و آرمان های امام و رهبری و همه اصولگرایان و دلسوزان نظام باید بیش از گذشته وحدت داشته باشند زیرا دشمن چشم طمع به انتخابات مجلس و خبرگان دارد. ما در موتلفه شعارمان "یک فهرست و یک صدا با محوریت روحانیت در خط ولایت است.

بادامچیان تصریح کرد: امروز در کشور سه جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی و میانه رو فعال هستند و مردم با انتخاب درست خود نشان می دهند که چه کسانی می توانند کشور را اداره کنند. ما با وحدت در اصولگرایان به مردم می گوئیم همه تلاش خود را برای حل مشکلات کشور انجام خواهیم داد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: اصولگرایان در انتخابات آینده با ائتلاف حداکثری زیر چتر جامعتین و علمایی مانند ایت الله مصباح یزدی حضور پیدا خواهند کرد و ما نیز همه سعی خود را برای ائتلاف اصولگرایان انجام می دهیم.

منبع: افکار
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز