۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

مظلومی: بازیکنانم خسته بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، تیمش با خستگی مقابل سایپا به میدان رفته بود.
کد خبر : ۲۷۱۸۲۵
صراط: پرویز مظلومی در خصوص دیدار تیمش مقابل سایپا که با تساوی یک - یک به اتمام رسید، اظهار داشت: بعد از بازی 120 دقیقه‌ای طاقت‌فرسا مقابل نفت، بچه‌های ما خسته بودند و به همین خاطر عقب‌نشینی کردند که این خواسته ما نبود. فشردگی بازی‌ها طبیعی است و همین مسئله به آنها فشار آورده است.

وی افزود: تیم سایپا هم خوب بازی کرد، اما این بچه‌های ما بودند که بدون خواست من، رو به دفاع کردن آوردند. ما باید در ضدحملات خوب عمل می‌کردیم تا سایپا زیاد جلو نیاید، اما این اتفاق رخ نداد و خیلی زود توپ را از دست می‌دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه تعویض‌های او جواب داد و یعقوب کریمی که به میدان آمد موفق شد پاس گل بدهد، گفت: ما برای تقویت خط هافبک‌مان تعویض کردیم. فرشید اسماعیلی را به دلیل خستگی از دست دادیم. روزبه چشمی و امید ابراهیمی به دلیل بازی 120 دقیقه‌ای مقابل نفت خسته بودند و در مجموع خط هافبک ما نیاز به تقویت داشت. تعویض‌ها نیز بر همین اساس بود که خوشبختانه جواب داد.

مظلومی درباره اینکه به بازیکنان جوان در این فصل خوب میدان داده است، اظهار داشت: توقع ما از جوان‌ها بیشتر از باتجربه‌هاست، چون ما با بازیکنی مانند آرش برهانی را روی نیمکت نشانده‌ایم و به جوان‌ها بازی می‌دهیم. در این شرایط انتظار داریم که وقتی به آنها اعتماد شده، به خوبی جای بازیکنان با تجربه را پر کنند.

منبع: تسنیم