۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

نیمار: مسی شانس اول کسب توپ طلاست

مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا تأکید کرد مسی شانس اول کسب توپ طلاست ولی از نظر او هم‌تیمی اروگوئه‌ای‌اش بهترین است.
کد خبر : ۲۷۱۹۳۴
صراط: مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا تأکید کرد مسی شانس اول کسب توپ طلاست ولی از نظر او هم‌تیمی اروگوئه‌ای‌اش بهترین است.

در مراسم شب گذشته (دوشنبه) معرفی بهترین‌های فصل 15-2014 لالیگای اسپانیا، نیمار به عنوان بهترین بازیکن آمریکایی جنوبی شاغل در این لیگ انتخاب شد. این مراسم برای نخستین بار بود که در ایالت کاتالونیا و در شهر بارسلونا برگزار می‌شد، جایی که کلودیو براوو از بارسلونا عنوان بهترین دروازه‌بان، لیونل مسی از بارسلونا عناوین بهترین بازیکن و بهترین مهاجم و لوئیس انریکه از بارسلونا عنوان بهترین مربی را از آن خود کردند.

نیمار که همانند لیونل مسی از اینکه نام لوئیز سوارز در بین سه کاندیدای نهایی جای نداشته، متعجب شده بود، گفت: بودن در جمع سه کاندیدای نهایی برایم معنا و مفهوم خاصی دارد. نام سوارز هم باید در فهرست سه نفر پایانی قرار می‌کرفت. درست است که مسی شانس اول کسب توپ طلاست، ولی از نظر من سوارز اول است.

لوئیز سوارز، مهاجم پیشین لیورپول که در سال 2015 از مجموع  125 گل MSN (مسی، سوارز و نیمار) 40 گل زده سهم او بوده است، در صفحه شخصی «توئیتر» خود با تبریک به هم‌تیمی‌هایش بابت عناوینی که کسب کردند و نامشان در جمع سه نامزد نهایی کسب توپ طلا قرار گرفت، نوشت: تبریک، رفقا! واقعاً به شمار افتخار می‌کنم. واقعاً خوشحالم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط نیمار مسی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز