۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

نقوی: اصلاح‌طلبان دیگر اعتباری ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاح‌طلبی با نزدیک شدن به اصولگرایان و هزینه کردن از این طریق می‌خواهد به نان و نوایی برسد.
کد خبر : ۲۷۱۹۴۱

صراط: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاح‌طلبی با نزدیک شدن به اصولگرایان و هزینه کردن از این طریق می‌خواهد به نان و نوایی برسد.

سیدحسین نقوی حسینی اظهار داشت: با توجه به سوابق بسیار نامطلوب اصلاح‌طلبان در دورانی که دولت در اختیار آنها بود و بحران‌های به دنبال آن اقداماتی صورت گرفت که کارنامه این جریان سیاسی در نهایت به آن فتنه بسیار تلخ و خسارت‌بار ختم شد.

وی افزود: در دوران فتنه 88 تقریبا پرونده اصلاح‌طلبی در کشور ما بسته شد و این جریان پایگاه‌های خود را از دست داد.

*اصلاح‌طلبان دیگر اعتباری ندارند/ تعداد آنها در گردهمایی‌ها به صد نفر هم نمی‌رسد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح‌طلبان امروزه هم اگر نشست‌ها و گردهمایی‌هایی هم برگزار می‌کنند تعداد آنها به صد نفر هم نمی‌رسد.

نقوی حسینی همچنین خاطرنشان کرد: این جریان سعی می‌کند با درگیری، تنش و غوغاسالاری همچنین تبلیغات و وارد کردن فتنه‌گران و زندانیان فتنه یک بستر تبلیغاتی فراهم کند تا بتوانند خود را در جامعه مطرح کنند.

*جریان اصلاحات با نزدیک شدن به اصولگرایان می خواهند خود را مطرح کنند

وی در ادامه یادآور شد: آنها تلاش می‌کنند با نزدیک شدن به اصولگرایانی مانند آقایان ناطق نوری و لاریجانی هزینه کنند تا خود را مطرح کنند، حتی آنها هاشمی رفسنجانی را هم هزینه خود کردند تا به نان و نوایی برسند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که این مسیر نتیجه‌بخش نیست. اصلاح‌طلبان باید یک فکر اساسی برای خود بکنند و استراتژی‌های غلط را اصلاح و وابستگی‌های خود را به غرب و دشمنان روشن کنند. همچنین مرزهای خود با فتنه‌گران را مشخص کنند چراکه ایراد اصلی کار در اینجاست.

*فتنه‌گران سردمدار جریان اصلاحات/ این جریان اقبال عمومی ندارد

نقوی حسینی در ادامه مطلب فوق خاطرنشان کرد: تا این ایرادات حل نشود مردم اقبالی نمی‌کنند. هنگامی که مرزبندی یک جریان سیاسی با فتنه‌گران مشخص نباشد و گاهی فتنه‌گران سردمدار این جریان باشند چگونه می‌خواهند مورد اقبال مردم قرار گیرند. بنابراین باید موضوعات و سوالات اساسی پاسخ داده شود.

منبع: فارس