۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

لیگ قطر از ایران بیشتر تماشاگر دارد

در قطر که مجموع جمعیتش 2 میلیون نفر است، بازی‌های تیم‌هایی چون الریان و لخویا و السد بیشتر از بازی‌های امسال استقلال یا حداقل دیدار دیروز این تیم، تماشاگر دارد.
کد خبر : ۲۷۱۹۶۹
صراط:  با ادامه این وضعیت، لیگی چون لیگ قطر هم از لیگ ایران بیشتر تماشاچی خواهد داشت!

به گزارش ایسنا، «خبرآنلاین» این جمله را نوشت و افزود: دیروز حال ورزشگاه آزادی خوب نبود؛ سکوهای خالی؛ طرفدارانی که گویا با سکوها قهر کرده‌اند و آماری که غیر واقعی است؛ 11 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه. اما وقتی سکوها را نگاهی می‌انداختید، شاید در نهایت 3 - 4 هزار هوادار می‌دیدید.

باور کنید برای تیم صدرنشین لیگ برتر، اینقدر تماشاچی آمده بود؛ برای استقلال تهران. در بازی پرسپولیس و نفت هم وضعیت تا حدودی شبیه به بازی استقلال بود.

حالا دیگر نباید ادعا کنیم که از لیگ برتر ایران از لیگ‌های عربی بیشتر تماشاگر دارد. نگاهی به آمار تماشاچی در لیگ‌های عربی نشان می‌دهد فوتبال امارات و عربستان به مراتب بیشتر از ایران تماشاچی دارد. ورزشگاه خانگی الهلال و الاتحاد عربستان که معمولاً پُر است. در ورزشگاه خانگی العین امارات هم معمولاً جای خالی نیست. تیم‌هایی چون الاهلی، الجزیره و الشارجه هم تماشاگران نسبتاً زیادی دارند. حتی در قطر که مجموع جمعیتش 2 میلیون نفر است، بازی‌های تیم‌هایی چون الریان و لخویا و السد بیشتر از بازی‌های امسال استقلال یا حداقل دیدار دیروز این تیم، تماشاگر دارد.
برچسب ها: صراط قطر لیگ فوتبال