۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

ماتا: مسی قطعا بهترین بازیکن جهان است

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد با تمجید از لیونل مسی و انتخاب او به عنوان برترین بازیکن سال 2015 عنوان کرد این بازیکن آریانتینی بهترین بازیکن جهان است.
کد خبر : ۲۷۱۹۹۷
صراط: هافبک اسپانیایی منچستریونایتد با تمجید از لیونل مسی و انتخاب او به عنوان برترین بازیکن سال 2015 عنوان کرد این بازیکن آریانتینی بهترین بازیکن جهان است.

اسامی 3 نامزد نهایی بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2015 اعلام شد که در این میان نام لیونل مسی در کنار نام های کریستیانو رونالدو و نیمار دیده می‌شود. با توجه به افتخارات تیمی لیونل مسی به احتمال زیاد این بازیکن به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب می‌شود.

خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد با تمجید از لیونل مسی گفت: مسی قطعا بهترین بازیکن جهان بوده است و به نظرم شایستگی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را دارد. فکر می کنم به دلیل این که بارسلونا جام های بسیاری از جمله لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است، مسی بهترین بازیکن باشد. بعد از همه چیزهایی که کسب کرده است، بدون شک او بهترین است.

در حالی که انتقادات زیادی از بنیتس به دلیل تاکتیک های او در بازی با آتلتیکو در داربی مادرید به گوش رسید، ماتا نظری مخالف دارد و عنوان کرد بنیتس بهترین مربی برای رئال است.

او در ادامه گفت: هیچ‌وقت دورانی که با بنیتس در انگلیس را داشتم را فراموش نمی‌کنم. من بهترین دوران حرفه‌ای خودم را در چلسی زیر نظر او داشتم. او تازه چند هفته است هدایت رئال را بر عهده گرفته و مدت‌ها در لیگ اسپانیا مربیگری نکرده است. معتقدم که بنیتس این توانایی را دارد تا در رئال نیز خود را اثبات کند و بهترین نتایج را با این تیم بگیرد.

ماتا در ادامه درباره شرایط خود در این فصل گفت: متاسفانه شکست بدی را در این هفته متحمل شدیم ولی از عملکرد خود راضی هستم. این هفته باید خود را بازیابی کنیم و بتوانیم دو دیدار سختی که داریم را با برد پشت سر بگذاریم. فراموش نکنید ما در لیگ قهرمانان نیز بازی خود را برده‌ایم و حالا باید به دیدار سسکا مسکو برویم.

خوان ماتا اسپانیایی که در منچستریونایتد شرایط خوبی دارد این تابستان همراه اسپانیا در جام ملت‌ها بازی خواهد کرد.

ماتا درباره شرایط تیم ملی اسپانیا گفت: من در جام جهانی بودم. از سال گذشته از عملکرد خود راضی هستم. از بازی‌هایی که انجام دادم و گل هایی که به ثمر رساندم خوشحال بودم. اکنون شور و اشتیاقی مانند روز نخست آمدن به اینجا، دارم. این نسل از بازیکنان می‌توانند به چیز های بزرگی دست پیدا کنند و موفقیت‌های گذشته را تکرار کنند. می‌خواهیم یک عنوان قهرمانی یورو نیز کسب کنیم.

او در ادامه گفت: باید این موضوع را در فرانسه اثبات کنیم که اسپانیا توانایی قهرمانی در یورو را دارد. تیم ما نسبت به جام جهانی خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده است و ما می‌خواهیم بار دیگر افتخارات قبل را تکرار کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط ماتا مسی