۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

خواستم همسرم‌را تنبیه کنم،او راکشتم!

شوهری که زنش را با تازیانه‌های متعدد شلنگ گاز به قتل رسانده بود، خودش را تحویل پلیس داد.
کد خبر : ۲۷۳۰۰۳
صراط:  شوهری که زنش را با تازیانه‌های متعدد شلنگ گاز به قتل رسانده بود، خودش را تحویل پلیس داد.

ساعت 8 شب سوم آذر ماه امسال زنگ مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تهران به صدا درآمد و زن میانسالی از بدحال بودن یک زن جوان در محدوده کوچه پرده‌فروش‌های خیابان مولوی خبر داد که با اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس به‌همراه کادر اورژانس به محل وقوع اعلام این گزارش اعزام شدند.

بعد از حضور مأموران اورژانس به‌دلیل وخیم بودن حال زن جوان، سریعاً اقدامات درمانی و احیای بیمار صورت گرفت اما به‌دلیل وخامت حال زن جوان 32 ساله، وی جان خود را از دست داد.

پس از اعلام مرگ این زن جوان با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیمی از مأموران کلانتری 116 مولوی به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن جوان که سه فرزند نیز دارد، بر اثر ضربات شدید و متعدد "شلنگ گاز" بر قسمت‌های مختلف بدن وی به قتل رسیده است.

با مشخص شدن قتل عمد، تحقیقات از زنی که در خانه مقتول حضور داشت در دستور کار مأموران قرار گرفت و وی به مأموران گفت: من زن برادر، شوهر این مقتول هستم و شوهر این زن ساعتی قبل با من تماس گرفت و از حال وخیم همسر خود خبر داد، من نیز به ‌سرعت خودم را به اینجا رساندم و بعد از من اورژانس نیز به اینجا آمد؛ اما آنها فوت وی را اعلام کردند.

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد، بازپرس کشیک قتل در محل وقوع این قتل حاضر شد و دستور شناسایی و بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد تا اینکه سرانجام روز گذشته شوهر مقتول خود را به پلیس معرفی کرد.

شوهر این زن جوان امروز با حضور در دادسرای جنایی تهران لب به اعتراف گشود و درباره قتل همسرش به سجاد منافی‌آذر، بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران گفت: از 3 ماه پیش فهمیدم که همسرم با مردان غریبه ارتباط دارد و یک روز نیز همسرم را با مردی غریبه در خیابان مشاهده کردم، با اطمینان از ارتباط همسرم با مردان غریبه، صبح روز حادثه با زن برادرم تماس گرفتم و از او خواستم که فرزندانم را با خود به بیرون از خانه ببرد؛ زمانی‌که با همسرم تنها شدیم، با زنم جر و بحث کردم و زنم از من پرسید چرا من را تعقیب می‌کنی؟ من هم به او گفتم چرا تعقیبت نکنم درحالی‌که تو را با مردان غریبه دیده‌ام.

همسر این زن جوان در ادامه اظهاراتش به بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران گفت: بعد از اینکه به زنم گفتم تو را در خیابان با مردان غریبه دیده‌ام،‌ زنم ترسید و گفت که دیگر این کارها را نمی‌کند، اما من عصبانی شده بودم و قصد تنبیه او را داشتم، به همین خاطر دستانش را بستم و با شلنگ گاز شروع به زدن او کردم، بعد از چند ضربه با شلنگ، زنم اقرار کرد که با مردی ناشناس بیرون رفته است و غذا خوده است،‌ اما من دوباره او را زدم تا اینکه متوجه شدم زنم از هوش رفته است به همین خاطر ابتدا با اورژانس تماس گرفتم و بعد نیز با زن برادرم؛ از وی خواستم که به منزل ما بیاید.

این مرد افغانستانی با بیان اینکه قصد کشتن زنش را نداشته است به بازپرس جنایی تهران گفت: تا متوجه شدم که اورژانس و زن برادرم در حال نزدیک شدن به منزلمان هستند، از آنجا با موتور فرار کردم تا اینکه زن برادر با من تماس گرفت و تلفن را به مأمور اورژانس داد، مأمور اورژانس به من گفت که هر جا هستم برگردم چون زنم فوت کرده است، من هم که فکر نمی‌کردم زنم مرده باشد حدود 12 روز در تهران و اشتهارد سرگردان بودم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به پلیس تحویل دهم و به بستگان همسرم بگویم که دخترشان با مردان غریبه ارتباط داشته است.

این مرد 34 ساله همچنین به بازپرس جنایی تهران گفت که اگر قصد کشتن زنش را می‌داشت با چاقو او را می‌کشت و فقط قصد تنبیه او را داشته است.

پس از اظهارات متهم قتل زن جوان، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران، وی را برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار داد.

منبع: تسنیم