۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

شایعه پیدا شدن جسد یک زن سربریده در اصفهان

جانشین نیروی انتظامی استان اصفهان درباره با پیدا شدن جسد یک زن در رودخانه زاینده‌رود در محدوده شهر فلاورجان، گفت: این زن دارای اختلالات روانی بوده و احتمال می رود به علت سقوط در رودخانه و یا خودکشی، مرگ وی رقم خورده باشد.
کد خبر : ۲۷۳۲۵۶

صراط: سرهنگ حسین حسین‌زاده، با اشاره به تداوم طرح مقابله با دور دور، بدحجابی، بد پوششی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در خیابان‌های شهر اظهار داشت: اجرای این طرح از میزان این جرائم کاسته است و برخوردهای جدی با خاطیان ادامه دارد.

وی در رابطه با پیدا شدن جسد یک زن در رودخانه زاینده‌رود در محدوده شهر فلاورجان افزود: با پایین آمده سطح آب رودخانه زاینده‌رود جسد یک زن در حاشیه این رودخانه پیدا شد، این زن 12 روز پیش گم شده بود و علت مرگ وی پس از بررسی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: این زن دارای اختلالات روانی بوده و احتمال می رود به علت سقوط در رودخانه و یا خودکشی، مرگ وی رقم خورده باشد و شایعاتی مبنی بر سر بریدن وی صحت ندارد.

وی در رابطه با قتل یک مرد توسط همسرش در شهر زازران بیان کرد: این زن با سلاح گرم(کلت) همسرش را به قتل رسانده است، این زن چند روز پس از قتل همسرش در یکی از مسافرخانه‌های شهر اصفهان دستگیر شده است.

سرهنگ حسین‌زاده تصریح کرد: این زن با همسرش اختلاف داشته و بر اثر سوء مصرف مواد مخدر دست به این کار زده است، تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد و چگونگی تهیه سلاح گرم توسط این زن در دست بررسی است

منبع: تسنیم