۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

شهادت ۲ خوزستانی دیگر در سوریه

دو رزمنده دیگر از رزمندگان خوزستانی در دفاع از حرم بانوی عشق حضرت زینب (س) شربت شهادت نوشیدند و آسمانی شدند که پیکر مطهرشان تا ساعاتی دیگر از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان منتقل می‌شود.
کد خبر : ۲۷۳۵۱۲
صراط: دو رزمنده دیگر از رزمندگان خوزستانی در دفاع از حرم بانوی عشق حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسیدند و در بزم شهیدان میهمان شدند.

روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی) از شهر جایزان شهرستان  امیدیه که سومین روحانی شهید خوزستان و یکی از این شهدای والامقام است در نبرد با تکفیری‌ها به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

همچنین مجاهد دیگر نیز شهید احسان فتحی‌نژاد از رزمندگان شهرستان بهبهان است که در سوریه به دفاع از حرم اهل بیت (ع) پرداخت و به شهادت رسید.

مراسم استقبال از پیکرهای مطهر این 2 شهید عزیز به همراه شهید سید مجتبی ابوالقاسمی از دزفول، امشب با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

مراسم استقبال از پیکر مطهر روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی)، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید احسان فتحی‌نژاد ساعت 22 امشب با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد و مردم خوزستان فرزندان دلیر خود را در آغوش می‌گیرند.

منبع: تسنیم