۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

ماجرای‌احضار بازیکن تراکتوربه پادگان چیست؟

هافبک تراکتورسازی باید خود را به پادگان معرفی کند و این همان مسئله‌ای است که شاید برای‌ خیلی‌ها جای سوال داشته باشد چرا او باید به پادگان برود.
کد خبر : ۲۷۶۶۱۴

صراط: مدت هاست که زمزمه هایی مبنی بر جدایی بختیار رحمانی از تراکتورسازی به گوش می رسید و خود این بازیکن به صورت جسته و گریخته عنوان می کرد نیم فصل با داشتن کسری خدمت دوران خدمت سربازی اش تمام می شود و می تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را انتخاب کند.

شاید همین صحبت های گهگاهی هم سبب شد تا هواداران تیم تراکتورسازی که در تعصب و علاقه به تیم خود خاص هستند نسبت به عملکرد بختیار حساس شدند و اگر هم این بازیکن سهوا در بازی های نتوانست چهره واقعی خود را نشان دهد انگ کم کاری به عنوان سرباز را بر چهره خود ببیند.

در آستانه دو بازی تراکتورسازی با استقلال در لیگ و جام حذفی شایعات مربوط به حضور بختیار رحمانی در جمع آبی پوشان قوت بیشتری گرفت. این شایعه از آنجایی به واقعیت نزدیک شد که در لیست خرید مظلومی نام این بازیکن خوزستانی دیده شد.

نکته جالب هم اینجا بود در تمام روزهایی که در مورد بختیار رحمانی این شایعات مطرح می شد سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اکیدا در مصاحبه های خود متذکر می شد که رحمانی تا پایان فصل بازیکن تراکتورسازی است اما قضیه از کجا برای بختیار رحمانی پیچیده شد و چرا این بازیکن بلافاصله بعد از بازی دوم با استقلال از سوی مقامات نظام وظیفه به پادگان احضار شد؟

به نظر ملاقات پنهانی رحمانی شب قبل از بازی با استقلال با نماینده باشگاه آبی پوشان حسابی بازیکن تراکتورسازی را به دردسر انداخت.

البته این مساله ای است که شاید ثابت کردن آن به این راحتی نباشد اما ظاهرا مسئولان مربوطه به اندازه کافی شواهد و مدارک دارند.

رحمانی که فکر نمی کرد این ملاقات هر چند کوتاه به گوش مسئولان نظام وظیفه استان و مسئولان باشگاه رسیده بعد از بازی با استقلال درحالی که هواداران تراکتورسازی هم از بازی او رضایت نداشتند در پاسخ به سوال خبرنگاران در میکسدوزن ورزشگاه یادگار امام می گوید دو بازی دیگر در خدمت تراکتورسازی است. همین جمله او کافی بود تا اتش زیر خاکستری که علیه او روشن شده بود شعله ور شود البته اتشی که خود بختیار برای خودش درست کرد.

رحمانی همان شب مطلع می شود که فعلا خروج از تبریز به مقصد رفتن به تیم های دیگر امکان پذیر نیست و او نه تنها نباید در تمرینات تیم شرکت کند بلکه باید خود را به پادگان معرفی کند.

بازیکنی که فکر می کرد با کسری خدمت می تواند به راحتی از تراکتورسازی جدا شود اکنون باید دنبال این باشد که اضافه خدمت خود را طی کند.

مسئولان مربوطه ای که این روزها پیگیر پرونده بختیار رحمانی هستند به اندازه کافی مدارک و شواهد دارند تا ثابت کنند به چه دلیلی این بازیکن را به پادگان احضار کرده اند و چرا این بازیکن باید اضافه خدمت را متحمل شود.

هر چند از تبریز خبرهایی می رسد مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی به دنبال حل کردن مشکل بختیار است که بتواند به جای حضور در پادگان ادامه خدمت خود را در تیم تراکتورسازی بگذارند. باید دید در روزهای آینده چه چیزی در انتظار رحمانی و تراکتورسازی است.

منبع: فارس