۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

لگد مهدوی به پاسور ایتالیایی

دیدار دو تیم بانك سرمایه و پیكان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر با حواشی عجیبی روبه رو بود.
کد خبر : ۲۷۷۱۳۷
صراط: رقابت هاى لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالى وارد هفته سیزدهم خود شد كه نبرد حساس دو تیم پیكان و بانك سرمایه حامل اتفاقات عجیب و حواشى متعددى بود.

علاوه بر حواشى متعدد و اعتراضات پى در پى بازیكنان دو تیم به نحوه قضاوت در طول برگزارى این دیدار ، كل كل هاى خارج از حد انتظار بازیكنان به خصوص ملى پوشان دو تیم شرایط بدى در این دیدار حاكم كرده بود.

اما بدترین صحنه هاى این مسابقه در پایان دیدار رقم خورد. جایی كه بازیكنان دو تیم در زمان خداحافظى و خوش و بش هاى آخر دیدار با هم درگیر شدند. درگیرى هایى كه منجر به برخی برخوردهاى فیزیكى شد.

درگیرى ها تا جایی ادامه پیدا كرد كه مهدی مهدوى، كاپیتان بانك سرمایه پس از درگیرى لفظى كه ورمیلیو بازیكن ایتالیایى تیم پیكان با برخی بازیكنان انجام داد، با این بازیكن درگیرى فیزیكی ایجاد كرد و به ورمیلیو لگد زد.

درگیری های داخل زمین تا جایی ادامه پیدا كرد كه نیرو های انتظامی مجبور به ورود به جریانات رخ داده شد.

در پایان نیز ورمیلیو به میز نظارت رفت و اعتراضات خود را به ناظران این دیدار و رییس سازمان لیگ عنوان كرد. هرچند بازیكنان بانك سرمایه معتقد بودند ورمیلیو از ابتدای این دیدار سبب حاشیه سازی شده بود.

دیدار این دو تیم در پایان با نتیجه ٣ بر یك به سود بانك سرمایه پایان یافت.

در این باره لازم است تجدید نظری ویژه انجام شود چرا که اگر این درگیری بین یک ایرانی با دیگر هم وطنش بود شاید طبیعی تر جلوه می داد اما این لگد از یک ملی پوش ایرانی شاغل در تیم بانک سرمایه ضربه ای به حیثیت ایرانی و مهمان نوازی خاص و زبانزد ایرانی بود.