۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

حمایت راموس از بنیتس

مدافع رئال‌مادرید پس از تساوی این تیم مقابل والنسیا به حمایت از سرمربی خود پرداخت.
کد خبر : ۲۷۸۶۳۱
صراط: مدافع رئال‌مادرید پس از تساوی این تیم مقابل والنسیا به حمایت از سرمربی خود پرداخت.

تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته هجدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه مستایا در حالی مقابل والنسیا با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد و فرصت کم کردن اختلافش با اتلتیکومادرید صدرنشین و البته بارسلونا را از دست داد که کهکشانی‌ها از دقیقه 64 در پی اخراج متئو کواچیچ 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

سرخیو راموس پس از این بازی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «مووی استار پلاس» اسپانیا گفت: بازی خیلی نزدیک و پایاپایی بود. ما برای کسب سه امتیاز پا به این دیدار گذاشتیم، ولی شرایط طوری رقم خورد که نتوانستیم این هدف‌مان را عملی کنیم. ما در نتیجه پیش افتادیم، اما در نهایت والنسیا در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، کار را به تساوی کشاند. پس از اخراج کواچیچ تلاش خود را بیشتر کردیم، شاید به این دلیل بود که می‌دانستیم به کسب پیروزی نزدیک هستیم.

کاپیتان کهکشانی‌ها در ادامه عنوان کرد: ما سخت تلاش کردیم، ولی در نهایت این والنسیا بود که در دقایق پایانی از برتری نفری خود نهایت استفاده را برد. وقتی یک بازیکن نسبت به حریف کمتر دارید، فشار فیزیکی روی بازیکنان دو برابر می‌شود، فضای بیشتری نصیب تیم مقابل می‌شود و تیم بیشتر به دردسر می‌افتد. به هر حال به نظر من رئال‌مادرید در این بازی شخصیت خود را نشان داد و این چیزی که هواداران از ما می‌خواهند.

مدافع سفیدپوشان مادرید همچنین در حمایت از سرمربی این تیم که فشار انتقادات روز به روز روی او بیشتر می‌شود، اعلام کرد: بنیتس شایسته اعتبار است. او مربی تیم است و همیشه بازیکنان نسبت به او اعتماد دارند.

راموس در پایان به تیم داوری این مسابقه تاخت و گفت: من فکر نمی‌کنم که تیم داوری این مسابقه قصد اشتباه کردن داشت. این دیدار چندین صحنه بحث‌ برانگیز داشت. بین دو نیمه با خود گفتیم که داور باید یک پنالتی به سود ما روی خطایی که روی گرث بیل انجام شد، می‌گرفت. به هر حال گاهی این اشتباهات داوری برای یک تیم و گاهی برای تیم دیگر رخ می‌دهد.

منبع: تسنیم