۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

۷۷ بازیکن تازه در راه بارسلونا

محرومیت باشگاه بارسلونا در پایان ساعت رسمی و اداری امروز به پایان رسید و به این ترتیب این باشگاه مجاز به خرید و فروش بازیکن خواهد بود.
کد خبر : ۲۷۸۷۱۴

صراط:  محرومیت باشگاه بارسلونا در پایان ساعت رسمی و اداری امروز به پایان رسید و به این ترتیب این باشگاه مجاز به خرید و فروش بازیکن خواهد بود.

باشگاه بارسلونا که به حکم یوفا از خرید و فروش بازیکن محروم شده بود، در پایان ساعت اداری امروز به پایان زمان حکم خود رسید و از این پس می‌تواند بازیکنان تازه جذب کند.

آردا توران و ویدال دو ستاره خریداری شده بارسلونا نیز به صورت رسمی اجازه دارند از بازی بعدی بارسلونا وارد زمین شوند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی است حق دارد حکم محرومیت بارسلونا را تمدید کند اما طبق قانون این حکم زمان مشخصی داشته و اکنون از درجه اعتبار ساقط است.

این باشگاه در تمامی مقاطع سنی از عقد قرارداد با بازیکنان محروم شده بود و امروز خبر عقد قرارداد با 77 بازیکن تازه از طرف روابط عمومی باشگاه بارسلونا منتشر و تایید شد. سونگ - وو لی بازیکن اهل کره جنوبی بارسلونا با 17 سال سن به عنوان یکی از بازیکنان مطرح و خوش آتیه بارسلونا نیز از فردا می‌تواند در تیم جوانان بارسلونا حضور رسمی داشته باشد و به تیم دوم این باشگاه کمک کند. انریکه نیز حق دارد از فردا از بازیکنان آماده تیم دوم بارسلونا برای حضور در ترکیب اصلی تیمش بهره مند شود.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط بارسلونا