۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

عیادت دو بازیگر از بیماران +عکس

دو بازیگر سینما و تلویزیون، از بیماران بستری در بیمارستان سرطان شناسی (آنکولوژی) امیر در شیراز عیادت کردند.
کد خبر : ۲۸۰۲۴۳
صراط: در این بازدید محمد بحرانی، صداپیشه عروسک 'جناب خان' به همراه حبیب رضایی، بازیگر سینما و تلویزیون، ابتدا در نشستی در بیمارستان سرطان شناسی امیر، با خدمات این بیمارستان آشنا شدند و سپس از کودکان بستری در این مرکز درمانی، عیادت کردند.

عیادت دو بازیگر از بیماران +عکس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این بازدید به معرفی بیشتر این دانشگاه و فعالیت های آن برای مبارزه با بیماری سرطان و راه های کمک به مبتلایان به این بیماری پرداخت.
دکتر احمد رضازاده، با اشاره به راه اندازی این بیمارستان به کمک بانو 'سعادت' یکی ازخیرین عرصه سلامت فارس، اشاره کرد و گفت: هم اکنون راه اندازی بیمارستان دیگری برای پیشگیری و درمان سرطان، به کمک وقف عام در شیراز در حال ساخت است.

رضازاده بیان کرد: خیرین سلامت در فارس، توانسته اند رتبه نخست کشور در سال 93 را به دست آورند و این روند نیکوکاری همچنان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: بیماری سرطان، اکنون به مشکل بزرگی برای سلامت تبدیل شده و مواردی مانند تغییر سبک زندگی در آن موثر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: 70درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند و به کمک راهکارهای ساده ای، می توان خطر ابتلا به آن را مهار کرد.

رضازاده ادامه داد: با افزایش شمار مبتلایان به سرطان، کمک به اطرافیان مبتلایان به این بیماری و تیم درمانی آنها در کنار آموزش های چگونگی پیشگیری از این بیماری به مردم، از جمله فعالیت هایی است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جدیت درحال پیگیری آن است.
منبع: ایرنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز